بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های پلتفرم فیلم‌نت در هفته گذشته (21 تا 27 بهمن 1401)

وقتی «دوزیست» آمد

- 5 دقیقه مطالعه

دو خبر عرضه اختصاصی فیلم «دوزیست» و زمان آغاز پخش فصل سوم سریال «پوست شیر»، دو خبر مرتبط با فعالیت‌های پلتفرم فیلم‌نت بودند که در هفته گذشته با بیشترین واکنش‌های رسانه‌ای روبه‌رو شدند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، انتشار محصولات متنوع سینمایی و تلویزیونی در پلتفرم فیلم‌نت در هفته‌ای که گذشت (از ۲۱ تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۱) با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی روبه‌رو شد که مروری بر این واکنش‌ها خواهیم داشت.

 

معرفی آثار منتشرشده در فیلم‌نت

 

پس از انتشار قسمت پایانی فصل دوم سریال «پوست شیر» در هفته گذشته (چهارشنبه ۱۹ بهمن) اعلام شد که پخش فصل سوم و پایانی این سریال محبوب از چهارشنبه ۱۰ اسفند آغاز خواهد شد. رسانه‌های متعددی این خبر را پوشش دادند:

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در گیتی آنلاین

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در خبرگزاری مهر

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در خبرگزاری ایلنا

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در خبرگزاری دانشجو

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در خبرگزاری خبر آنلاین

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در خبرگزاری برنا

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در خبرگزاری ایسنا

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در خبرگزاری تسنیم

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در خبرگزاری فارس

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در وبسایت فناوری و تلویزیون دیجیتال

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در بهار نیوز

خبر زمان انتشار فصل سوم «پوست شیر» در خبرگزاری صبا

 

در کنار خبر انتشار فصل سوم «پوست شیر»، انتشار یکی از فیلم‌های مهم امسال سینمای ایران در فیلم‌نت خبرساز شد. «دوزیست» (برزو نیک‌نژاد) فیلمی بود که این هفته به‌طور اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد و، مطابق انتظار، شاهد پوشش گسترده این خبر در پایگاه‌های خبری بودیم:

خبر انتشار «دوزیست» در خبرگزاری میزان

خبر انتشار «دوزیست» در خبرگزاری پانا

خبر انتشار «دوزیست» در گیتی آنلاین

خبر انتشار «دوزیست» در خبرگزاری ایلنا

خبر انتشار «دوزیست» در خبرگزاری خبر آنلاین

خبر انتشار «دوزیست» در خبرگزاری برنا

خبر انتشار «دوزیست» در بهار نیوز

خبر انتشار «دوزیست» در دنیای تصویر آنلاین

خبر انتشار «دوزیست» در شرق

خبر انتشار «دوزیست» در شهرآرا نیوز

خبر انتشار «دوزیست» در بانی فیلم

خبر انتشار «دوزیست» در خبرگزاری ایرنا

خبر انتشار «دوزیست» در خبرگزاری ایسنا

خبر انتشار «دوزیست» در پرسون

خبر انتشار «دوزیست» در سینما خانه

خبر انتشار «دوزیست» در هنر آنلاین

خبر انتشار «دوزیست» در سوره سینما

خبر انتشار «دوزیست» در سینما روزان

خبر انتشار «دوزیست» در ایران فیلم پرس

خبر انتشار «دوزیست» در آخرین خبر

خبر انتشار «دوزیست» در اعتماد آنلاین

خبر انتشار «دوزیست» در همشهری آنلاین

خبر انتشار «دوزیست» در خبرگزاری صبا

خبر انتشار «دوزیست» در سینمای نو

خبر انتشار «دوزیست» در سینماپرس

خبر انتشار «دوزیست» در خبرگزاری ایمنا

خبر انتشار «دوزیست» در افکارنیوز

خبر انتشار «دوزیست» در جهانی پرس

خبر انتشار «دوزیست» در جوان آنلاین

خبر انتشار «دوزیست» در دنیای اقتصاد

خبر انتشار «دوزیست» در فیلم‌نیوز

 

برخی از رسانه‌ها، اخبار دیگری را نیز در مورد محصولات ارائه‌شده توسط پلتفرم فیلم‌نت منتشر کردند. خبرگزاری برنامه به انتشار فیلم ایتالیایی «آشیانه ببر» با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت اشاره کرد. خبرگزاری پانا به خبر دوبله اختصاصی سریال انیمیشنی «جزیره شکل‌ها» در فیلم‌نت اشاره کرد. ایران فیلم پرس هم در دو خبر مجزا، خبر دوبله اختصاصی دو فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» و «نارویک: اولین شکست هیتلر» در فیلم‌نت را پوشش داد.

 

مطالب مرتبط با محصولات اختصاصی فیلم‌نت

مطابق معمول، رسانه‌های سینمایی و خبرگزاری‌ها علاوه بر پوشش اخبار محصولات منتشرشده در فیلم‌نت، یادداشت‌هایی تحلیلی را نیز در مورد این محصولات منتشر کردند.

خبرگزاری فارس در مطلبی به‌مناسبت پایان فصل دوم سریال «پوست شیر»، به دلایل موفقیت این سریال پرداخت. در بخشی از این مطلب که با عنوان دست‌های پر منتشر شد، چنین آمده است: «در «پوست شیر» با دو شخصیت «نعیم» و «محب» روبه‌روییم که گرچه یک هدف را دنبال می‌کنند اما از راه‌های متضادی به‌دنبال رسیدن به این هدف می‌روند. تعادلی که سازندگان «پوست شیر» میان این دو شخصیت ایجاد کرده‌اند، یکی از دلایل موفقیت این مجموعه محسوب می‌شود.»

پایگاه خبری ایران فیلم پرس هم این مطلب را بازنشر کرد.

خبرگزاری فارس تنها رسانه‌ای نبود که مطلبی اختصاصی را در مورد دلایل موفقیت «پوست شیر» منتشر کرد. فیلم‌نیوز هم در مطلبی اختصاصی به ارزیابی «پوست شیر» و دلایلی که باعث توجه مخاطبان به این سریال شده‌اند پرداخت. در بخشی از این مطلب چنین می‌خوانیم: «شاید در وهله اول به نظر برسد دوره قهرمان‌های انتقام‌جو که پاشنه کفششان را می‌کشند و قیصروار وارد میدان انتقام می‌شوند تمام شده و مخاطبان دیگر حال‌وحوصله دنبال کردن چنین ماجراهایی را ندارند اما تجربه ثابت کرده که اتفاقا این قهرمان‌های افسارگسیخته که نه به قانون توجهی دارند و نه برای انتقام‌جویی منتظر تحقیقات پلیس می‌مانند کماکان جذابند. نعیم به عنوان قهرمان داستان می‌داند که هیچ‌کس جز خودش انگیزه‌ای قوی برای پیدا کردن آزارگران دخترش را ندارد و از این جهت بدون کوچک‌ترین ترسی وارد میدان می‌شود.»

خبرگزاری میزان با بازنشر مطلب پنج دلیل برای تماشای «شبی که ماه کامل شد» به عرضه این فیلم مهم نرگس آبیار در فیلم‌نت واکنش نشان داد. در بخشی از این مطلب چنین آمده است: «شاید دانستن این‌که «شبی که ماه کامل شد» فیلمی در مورد ماجراهای مربوط به عبدالمالک ریگی و گروه تروریستی‌اش است این توقع را در ما ایجاد کند که قرار است با یک اثر امنیتی-سیاسی روبه‌رو باشیم اما «شبی که ماه کامل شد» به‌ندرت وارد حوزه آثار استراتژیک می‌شود. در عوض با یک ملودرام تمام‌عیار روبه‌روییم که قرار است روی احساسات رقیق مخاطب دست بگذارد.»

پایگاه سون آرت نیوز هم به بهانه درخشش پانته‌آ بهرام در سریال «پوست شیر»، مطلب هفت نقش‌آفرینی برجسته پانته‌آ بهرام را منتشر کرد. در این مطلب، بازی بهرام در «پوست شیر» چنین مورد ارزیابی قرار گرفته است: «نقش لیلا برزگر از آن نقش‌هایی است که کاملا قابلیت به‌چشم آمدن را دارد. لیلا آدمی است که شرایط دشواری را سپری کرده تا به یک ثبات ظاهری رسیده و حالا، به‌خاطر وقوع یک حادثه، انگار چند سال در زندگی به عقب پرتاب می‌شود و باید همه‌چیز را از صفر شروع کند. از سوی دیگر، لیلا باید پا روی درونیات خود گذاشته و، در مقاطعی، با فردی همکاری کند که از دید او مقصر اصلی این سقوط آزاد محسوب می‌شود.  همین توضیح کوتاه نشان می‌دهد که لیلا از آن نقش‌هایی است که بازیگران شجاع و کوشا را سر شوق می‌آورد. در مورد لیلا مدام از فضایی که در آن دارد نقش بازی می‌کند به خلوت و نمایش خودِ واقعی‌اش پرت می‌شویم و همین دوگانگی، چالش اصلی بازیگر به شمار می‌آید که بهرام با توانایی همیشگی‌اش از پس آن برآمده است.»

همچنین در این مطلب شش نقش‌آفرینی مهم دیگر پانته‌آ بهرام (از «چهارشنبه‌سوری» تا «شنای پروانه» مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 

 

 

برچسب‌ها: برگزیده،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها