بازگشت جی.جی. آبرامز با یک مجموعه تازه

خالق «لاست» یک سریال دیگر می‌سازد

- 1 دقیقه مطالعه

جی.جی. آبرامز سریال تازه‌ای برای HBO Max خواهد ساخت.

به گزارش فیلم‌نت به نقل از اسلش‌فیلم، جی.جی. آبرامز در سال‌های اخیر فیلم‌های مهمی از دو مجموعه «پیشتازان فضا» و «جنگ‌های ستاره‌ای» را کارگردانی کرده است و ساخت فیلم‌های مهم دیگری چون قسمت سوم مجموعه «ماموریت: غیرممکن» را نیز در کارنامه دارد. با این وجود او برای طرفداران سریال‌های تلویزیونی در درجه اول به‌عنوان خالق مجموعه محبوب «لاست» یا «گمشدگان» (Lost) شناخته می‌شود. سریال «لاست» که از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ پخش می‌شد به محبوبیت خارق‌العاده‌ای دست یافت و حالا خبر بازگشت آبرامز به عرصه سریال‌سازی برای طرفداران «لاست» خبر خوبی محسوب می‌شود.

پلتفرم HBO Max اعلام کرد که سفارش یک سریال کامل را با عنوان «داستر» (Duster) را به جی.جی. آبرامز و لاتویا مورگان («مردگان متحرک»، «بی‌شرم») داده است. جاش هالووی که در سریال «لاست» هم حضور داشت یک‌بار دیگر به‌عنوان بازیگر در پروژه‌ای از جی.جی. آبرامز حضور خواهد داشت و ریچل هیلسون («این ما هستیم») دیگر بازیگر «داستر» خواهد بود.

این مجموعه فعلا به‌عنوان یک درام هشت‌قسمتی تعریف شده و دو قسمت اول آن را استف گرین («آمریکایی‌ها») با فیلمنامه‌ای از آبرامز و مورگان کارگردانی خواهد کرد. طبق خط داستانی اعلام‌شده در مورد «داستر»، ماجرا در سال ۱۹۷۲ می‌گذرد؛ جایی‌که اولین مامور زن سیاه‌پوست اف‌بی‌آی در تلاشی متهورانه برای سرنگونی یک سندیکای جنایی روبه‌رشد، یک راننده فراری جسور را استخدام می‌کند.

برچسب‌ها: برگزیده،جی جی آبرامز
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها