درباره قسمت طوفانی «پوست شیر» که چهارشنبه ترند اول توییتر ایران شد

وقتی نفس‌ها به شماره افتاد

- 2 دقیقه مطالعه

قسمت جدید «پوست شیر» چهارشنبه ۱۷ اسفند ساعت ۸ شب منتشر شد و ضربه نهایی را به مخاطبانش زد. واکنش‌ها نسبت به اتفاق‌های این قسمت به قدری زیاد بود که «پوست شیر» در همان ساعات اولیه پخش، ترند اول توییتر ایران شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، قسمت دوم از فصل سوم «پوست شیر» با تاخیری چند ساعته منتشر شد و همین مسئله تعلیق فراوانی برای مخاطبان ایجاد کرد. واکنش‌ها نسبت به این تاخیر در توییتر و اینستاگرام بالا گرفت و نهایتا با انتشار این قسمت به اوج خود رسید.

کارگردان «پوست شیر» در این قسمت اجازه داد مخاطبانی که دو فصل با اندوه و اضطراب سریال را دنبال کرده بودند، بالاخره نفس راحتی بکشند و آرامشی را از کنار هم قرار گرفتن این خانواده تجربه کنند؛ آرامشی که عمرش حتی به اندازه پخش کامل قطعه موسیقی «پوست شیر» هم نبود. در پایان این قطعه، ضربه‌ای وارد کرد که نفس همه را بند آورد.

این قسمت «پوست شیر» را می‌توان چالش‌برانگیزترین و البته بحث‌برانگیزترین قسمت این سریال دانست؛ قسمتی که شامگاه چهارشنبه شب در همان ساعات اولیه پخش به ترند اول توییتر ایران تبدیل شد.

واکنش‌ها نسبت به این قسمت متفاوت است. برخی نوشته‌اند با تماشای این قسمت، به لحاظ روحی دچار مشکل شده‌اند و معتقدند کارگردان به هر قیمتی قصد شوکه کردن مخاطبانش را دارد. برخی دیگر جسارت و خلاقیت نویسنده و کارگردان سریال را برای خلق این قسمت ستوده‌اند و «پوست شیر» را موفق‌ترین سریال ایرانی شبکه خانگی معرفی کرده‌‌اند.

در این بین بازار تحلیل‌ها و گمانه‌زنی‌ها داغ‌تر از قبل ادامه دارد. خیلی‌ها از مشابهت آستین موتورسوار به کاپشن رضا پروانه حدس زده‌اند کار او باشد. سایرین مخالف این دیدگاه هستند و در پاسخ گفته‌اند که کارگردان فقط قصد داشته با شباهت میان لباس‌ها تعلیق را بیشتر کند. چون اگر کار رضا باشد، نویسنده کارش را اشتباه انجام داده است. نوشته «ع ص» پشت حلقه هم جزو مسائل بحث‌برانگیز این قسمت است. بعضی‌ها هم نوشته‌اند علت پوشیده ماندن چهره رباینده، سوختگی صورتش است و این سوختگی به همان آتش‌سوزی خانه رضا ربط دارد.

در این بین عده‌ای نگران پایان‌بندی منطقی سریال شده‌اند و نوشته‌اند با این‌همه هیجان و شوکی که ایجاد شده امیدوارند نویسنده و کارگردان بتوانند گره را درست باز کنند و انتظار مخاطبان را در پایان برآورده کنند.

«پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی درحال حاضر به پرمخاطب‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی تبدیل شده و فقط شش قسمت دیگر تا پایان آن باقی مانده است.

منبع: فیلم‌نیوز

برچسب‌ها: برگزیده،پوست شیر،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها