فیلم «کرید 3» در فیلم‌نت عرضه شد

ماجراهای پسر آپولو کرید

- 1 دقیقه مطالعه

فیلم «کرید ۳» را می‌توانید با زیرنویس فارسی در فیلم‌نت تماشا کنید.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، طرفداران مجموعه فیلم‌های «راکی» حتما کاراکتر آپولو کرید را به‌خاطر دارند. آپولو در دو قسمت اول «راکی» رقیب اصلی قهرمان داستان محسوب می‌شد اما در دو قسمت بعدی به همراه و مربی راکی بالبوآ تبدیل شد تا این‌که در قسمت چهارم و در مبارزه با ایوان دراگو، بوکسور غول‌پیکر اهل شوروی، کشته شد.

سال‌ها بعد از موفقیت مجموعه فیلم‌های «راکی»، مجموعه جدیدی با محوریت آدونیس کرید (پسر آپولو) آغاز شد. این مجموعه، «کرید» نام داشت. حالا قسمت سوم «کرید» با زیرنویس فارسی توسط پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به سینمای روز جهان قرار گرفته است.

در «کرید ۳»، آدونیس پیشرفت چشمگیری در زندگی حرفه‌ای و خانوادگی می‌کند اما وقتی یکی از دوستان دوران کودکی‌اش و قهرمان سابق بوکس در مقابلش قرار می‌گیرد، رویارویی آنها چیزی بیش از یک مبارزه است.

مایکل بی. جوردن که در دو فیلم قبلی این مجموعه نقش آدونیس را بازی کرده بود این‌بار، علاوه بر تکرار نقش خود، به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده هم حضور دارد. این اولین تجربه کارگردانی مایکل بی. جوردن در عرصه فیلم‌های بلند داستانی است. تسا تامپسون، سلنیس لیوا و وود هریس از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در «کرید ۳» حضور یافته‌اند.

«کرید ۳» که با بودجه‌ای ۷۵ میلیون دلاری ساخته شده است به فروشی بالغ بر ۲۶۰ میلیون دلار در سطح جهان دست یافت تا به یکی از فیلم‌های موفق سال ۲۰۲۳ تا امروز تبدیل شود.

فیلم «کرید ۳» را می‌توانید در این آدرس تماشا کنید.

برچسب‌ها: برگزیده،فیلم نت،فیلم‌های 2023
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها