توضیحات شنیدنی پردیس احمدیه در مورد بازی در «پوست شیر»

ادای دینی به دختران ایران

- 1 دقیقه مطالعه

در سومین اکران مردمی «پوست شیر»، پردیس احمدیه از بازی در این سریال و رابطه پدر و فرزندی شکل‌گرفته میان خودش و هادی حجازی‌فر صحبت کرد. برادران محمودی هم از تجربه تولید «پوست شیر» و بازخوردهای مثبتی گفتند که تاکنون دریافت کرده‌اند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، سومین اکران مردمی «پوست شیر» پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ در پردیس سینمایی لوتوس مال برگزار شد. در این اکران پردیس احمدیه و برادران محمودی حضور داشتند. احمدیه در سخنانش در مورد این صحبت کرد که سکانس تجاوز را با تمام وجود بازی کرد و آن را ادای دینی به تمام دختران ایران دانست که متاسفانه با چنین حوادثی روبه‌رو شده‌اند. او همچنین به این اشاره کرد که پدرش را در سن کم از دست داد اما در حین بازی در این سریال هادی حجازی‌فر باعث شد تا او از صمیم قلب احساس کند که یک پدر واقعی دارد.

در ادامه این مراسم، نوید محمودی (تهیه‌کننده «پوست شیر») به این اشاره کرد که دیدن صحنه تجاوز برای او (که خودش یک دختر دارد) سخت بود. جمشید محمودی (کارگردان و فیلمنامه‌نویس «پوست شیر») هم با اشاره به بازخوردهای مثبتی که بعد از پخش «پوست شیر» دریافت کرده است، گفت انرژی مثبت مردم این انگیزه را به او و همکارانش می‌دهد که با یک کار خوب دیگر برگردند.

در ادامه می‌توانید گزارش ویدیویی سومین اکران مردمی «پوست شیر» را دیده و چکیده صحبت‌های احمدیه و برادران محمودی و همچنین نظرات مردم در مورد «پوست شیر» را بشنوید.

قسمت پایانی «پوست شیر» چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها: برگزیده،پوست شیر،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها