تازه‌ترین اطلاعات از فیلم جدید کوئنتین تارانتینو

وقتی «راننده تاکسی» منتقد سینما می‌شود!

- 2 دقیقه مطالعه

کوئنتین تارانتینو به‌تازگی اطلاعات جدیدی در مورد پروژه آینده‌اش ارائه کرده است.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ددلاین، کوئنتین تارانتینو به این اشاره کرد که فیلم آخر او در مورد یک منتقد کلبی‌مسلک خواهد بود که برای یک مجله درب‌وداغان مخصوص بزرگسالان نقد می‌نویسد!

زمانی که برای اولین بار اخباری در مورد دهمین فیلم تارانتینو (که شاید آخرین فیلم او هم باشد) با نام «منتقد فیلم» مطرح شد، به این اشاره شده بود که این پروژه در مورد یک منتقد زن سینما در اواخر دهه ۱۹۷۰ خواهد بود. با توجه به علاقه همیشگی تارانتینو به پالین کیل (یکی از مطرح‌ترین منتقدان تاریخ سینما که اوج کارش در دهه ۷۰ بود) خیلی‌ها حدس زدند که شاید با فیلمی در مورد زندگی کیل روبه‌رو باشیم. اما تارانتینو این شایعات را تکذیب کرد.

حالا تارانتینو در مصاحبه تازه‌ای با ددلاین به این اشاره کرده است که شخصیت اصلی فیلم یک منتقد مرد است که بر اساس یک شخصیت واقعی پرداخته شده است. تارانتینو در این مصاحبه گفته است: «فیلم «منتقد فیلم» بر پایه شخصیتی است که واقعا زندگی می‌کرد اما هیچ‌وقت واقعا مشهور نبود، و برای یک مجله مخصوص بزرگسالان نقد می‌نوشت.»

به‌گفته تارانتینو، آن مرد در مورد فیلم‌های جریان اصلی نقد می‌نوشت و یک منتقد درجه دوم محسوب می‌شد. البته تارانتینو عقیده دارد که آن مرد واقعا منتقد خوبی بود. تارانتینو منتقد مد نظرش را «تا سر حد مرگ کلبی‌مسلک» توصیف کرده است. تارانتینو نقدهای این شخصیت را ترکیبی از اوایل کار هاوارد استرن [چهره مطرح رادیو و تلویزیون آمریکا] و تراویس بیکل [شخصیت رابرت دنیرو در فیلم «راننده تاکسی»] در صورتی که به نقد فیلم رو می‌آورد قلمداد کرده است.

به‌گفته تارانتینو، آن منتقد نشریه مخصوص بزرگسالان «خیلی خیلی خنده‌دار بود. او واقعا بی‌ادب بود. او نفرین می‌کرد. از توهین‌های نژادی استفاده می‌کرد. اما چرندیاتش واقعا خنده‌دار بود. او تا حد مرگ بی‌ادب بود.»

 

برچسب‌ها: کوئنتین تارانتینو
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها