سخنان احساسی آرنولد در مورد بروس ویلیس

ستارگان اکشن بازنشسته نمی‌شوند

- 1 دقیقه مطالعه

آرنولد شوارتزنگر در گفت‌وگویی به بحث در مورد بروس ویلیس پرداخت.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از سینمابلند، مارس ۲۰۲۲ بود که خبر کناره‌گیری بروس ویلیس از بازیگری به‌دلیل ابتلا به بیماری زبان‌پریشی (آفازی) اعلام شد. چند ماه بعد، خانواده ویلیس اعلام کردند که او در واقع به زوال عقل پیشانی گیجگاهی (فرانتوتمپورال دمنتیا) مبتلا شده است.

اعلام وضعیت جدید ستاره سینمای اکشن با واکنش‌ها و همدردی‌های بسیاری روبه‌رو شد. حالا آرنولد شوارتزنگر، فرماندار سابق کالیفرنیا و ستاره سینمای اکشن در گفت‌وگویی از او یاد کرده است.

در این مصاحبه از آرنولد درباره بازنشستگی ویلیس پرسیده شد و او در مورد همبازی‌اش در فیلم «یک‌بارمصرف‌ها» چنین گفت: «فکر می‌کنم او شگفت‌انگیز است. او سال‌ها و سال‌ها یک ستاره بزرگ بود. و فکر می‌کنم همیشه به‌عنوان یک ستاره بسیار بزرگ و یک مرد مهربان به یاد آورده خواهد شد.»

بازیگر فیلم‌های «ترمیناتور» افزود: «می‌دانم که او، با توجه به شرایط سلامتی‌اش، باید بازنشسته می‌شد. اما، می‌دانید، به‌طور کلی، ما هیچ‌وقت واقعا بازنشسته نمی‌شویم. قهرمانان اکشن از نو بارگذاری می‌شوند.»

آرنولد شوارتزنگر و بروس ویلیس در دهه ۹۰ به‌طور مشترک (همراه با سیلوستر استالونه) در رستوران‌های زنجیره‌ای «سیاره هالیوود» سرمایه‌گذاری کردند و البته در مجموعه فیلم‌های «یک‌بارمصرف‌ها» نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها: آرنولد شوارتزنگر،بروس ویلیس
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها