مستند سریالی «همه یا هیچ: منچسترسیتی» را در فیلم‌نت ببینید

پیشنهاد ویژه به مناسبت تاریخ‌سازی منچسترسیتی

- 2 دقیقه مطالعه

تیم فوتبال منچسترسیتی برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. اما این موفقیت حاصل یک برنامه‌ریزی چندساله است که بخشی از آن را در مستند سریالی «همه یا هیچ: منچسترسیتی» مشاهده می‌کنیم.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، تیم فوتبال منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا توانست با برتری مقابل اینترمیلان به اولین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرده و به دومین تیم انگلیسی پس از منچستریونایتد تبدیل شود که توانسته است در یک فصل سه‌گانه (لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا) را فتح کند.

این اتفاق پس از سال‌ها صبر و تلاش اتفاق افتاد. مستند سریالی «همه یا هیچ: منچسترسیتی» نشان‌دهنده بخشی از این تلاش‌ها است.

«همه یا هیچ: منچسترسیتی» یکی از فصل‌های مجموعه «همه یا هیچ» است که از محصولات پلتفرم آمازون پرایم ویدیو محسوب می‌شود. هر فصل از مجموعه مستند سریالی «همه یا هیچ» به یک تیم ورزشی می‌پردازد. تاکنون تیم‌هایی از رشته‌های مختلف ورزشی مورد توجه سازندگان «همه یا هیچ» قرار گرفته‌اند. از جمله تیم‌های فوتبالی که تاکنون یکی از فصل‌های مستند سریالی «همه یا هیچ» به آنها اختصاص پیدا کرده است می‌توان به تیم ملی فوتبال برزیل، تیم ملی فوتبال آلمان، تاتنهام هاتسپر، آرسنال و یوونتوس اشاره کرد.

مستند سریالی «همه یا هیچ: منچسترسیتی» در هشت قسمت به پیشرفت تیم منچسترسیتی در فصل ۲۰۱۷-۱۸ لیگ برتر می‌پردازد. منچسترسیتی در آن فصل از چهار جام رقابتی در دسترس، دو جام را به دست آورد و برخی از رکوردهای مرتبط با لیگ برتر را شکست. «همه یا هیچ: منچسترسیتی» نشان‌دهنده گوشه‌ای از نبوغ پپ گواردیولا در دنیای مربی‌گری هم هست.

راوی مستند سریالی «همه یا هیچ: منچسترسیتی» بن کینگزلی است. این مستند را می‌توانید با مراجعه به این آدرس در هشت قسمت و با زیرنویس فارسی اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

برچسب‌ها: انتخاب سردبیر،پپ گواردیولا،تیتر یک،سریال مستند،فوتبال،لیگ قهرمانان اروپا،مستند،منچسترسیتی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها