آرنولد شوارتزنگر از تجربه همکاری با جیمز کامرون گفت

«ترمیناتور» امروز به واقعیت پیوسته است

- 2 دقیقه مطالعه

آرنولد شوارتزنگر، بازیگر سه فیلم نخست «ترمیناتور »به کارگردانی جیمز کامرون در مصاحبه اخیرش با مجله people از نقش آفرینی در این سه فیلم گفته است.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، مجله people در شماره اخیر خود به مناسبت پخش سریال «فوبار» مصاحبه مفصلی را با آرنولد شوارتزنگر انجام داده و به بخش های مهم کارنامه حرفه ای او پرداخته است، بخشی از این مصاحبه به همکاری شوارتزنگر و جیمز کامرون اختصاص دارد.

شوارتزنگر ضمن تحسین جیمز کامرون گفته است : فیلم «ترمیناتور» در سال ۱۹۸۴ ساخته شد، پیش بینی جیمز کامرون از آینده فناوری و همچنین هوش مصنوعی بسیار تحسین برانگیز است. امروز به لطف پیشرفت‌های فناوری شاهد به واقعیت پیوستن چیزهای هستیم که در «ترمیناتور» آن‌ها را روایت می کردیم. امروز همه از این می ترسند که قدرت هوش مصنوعی تا کجا خواهد رفت؟، در سری فیلمهای «ترمیناتور» ما از خودآگاهی ربات ها صحبت می کردیم.

بازیگر فیلم «دروع‌های حقیقی» در ادامه گفته است: نکته جالب توجه این است که خودآگاه ربات‌ها دیگر یک فانتزی نیست و آن به یک حقیقت تبدیل شده و ما امروز با این حقیقت مواجه هستیم، به نظرم این یک آینده نگری خارق العاده از جیمز کامرون بود که به فیلمنامه تبدیل شد.

بازیگر فیلم «روز ششم» در بخش دیگر این گفتگو درباره جیمز کامرون چنین گفت: او نویسنده و کارگردان فوق العاده ای است، کاش می توانستم دوباره با او همکاری کنم، او شخصیت‌های این فیلم را به خوبی نوشته و کارگردانی کرده است.

آرنولد شوارتزنگر که اوایل سال جاری اعلام کرده بود که دیگر در سری فیلم‌های «ترمیناتور» بازی نخواهد کرد، در مورد این تصمیم چنین گفته است: این شخصیت به اتمام نرسیده بلکه من تمام شدم! من این پیام را خیلی واضح دریافت  .

کردم که مخاطبین نسل جدید وقتی صحبت از «ترمیناتور» می شود دنبال ایده‌های تازه و متفاوت هستند و باید کسی بیاید که مثل سه فیلم اول ایده‌های نو و عالی داشته باشد.

برچسب‌ها: آرنولد شوارتزنگر،برگزیده،ترمیناتور،جیمز کامرون
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها