نشریات جهان درباره «ماموریت غیر ممکن: روز شمار مرگ» چه نوشتند؟

ماموریت غیرممکن آقای خاص، ممکن شد

- 2 دقیقه مطالعه

«ماموریت: غیرممکن–روزشمار مرگ قسمت اول»، هفتمین قسمت از مجموعه سینمایی اکشن جاسوسی «ماموریت: غیرممکن» است که از روز ۱۲ جولای در سینماهای آمریکا روی پرده رفته است.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، به بهانه اکران هفتمین قسمت «ماموریت: غیرممکن» از روز ۱۲ جولای (۲۱ تیر) نظر منتقدان را در مورد این تازه ترین ماجراجویی تام کروز در نقش ایتن هانت بررسی کرده ایم. هفتمین قسمت فیلم «ماموریت: غیرممکن» به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری در وبسایت راتن تومیتوز از میان ۳۷۷ نقد، امتیاز عالی ۹۶ درصد را دریافت کرده است. فیلم همچنین در وبسایت متاکریتیک نیز از نگاه ۶۶ منتقد امتیاز ۸۱ را کسب کرده است.

دوایت براون منتقد سینما درباره فیلم «ماموریت: غیرممکن–روزشمار مرگ قسمت اول» نوشت: سکانس های پرهیجان، میان پرده های عاشقانه و طرح قصه مربوط به نجات دنیا کار خود را در این فیلم به خوبی انجام داده اند، با این حال در این فرآیند، حس نو بودن و تازه بودن به شما دست نمی دهد.

تلما آدامز منتقد سینما درباره فیلم گفت: به تام کروز برای شناخت مخاطبان و نحوه راضی کردن آنها باید آفرین گفت. او یک ماموریت تقریبا غیرممکن را انجام می‌دهد؛ مجددا با یک دنباله و با انجام بدلکاری ها، تبدیل به ناجی گیشه تابستان شده است.

جیک ویلسون منتقد «دِایج» نوشت: ۴۰ دقیقه آخر فیلم، بقیه کار را جبران می‌کند و با هیجان‌انگیزترین سکانس‌های اکشنی که در طول امسال دیده‌ام هم‌تراز است.

دیوید گریفیث منتقد «ساب‌کالچر انترتینمنت» نوشت: شکی وجود ندار که این قسمت، فیلمی بسیار تاثیرگذار است. اما خبر خوب این است که ترکیبی از چند عنصر مثل فیلمنامه هوشمندانه، بدلکاری های چشمگیر و بازی های عالی باعث شده تا فیلم به این شکل دربیاید.

الیوت کالینز منتقد «مووی فایلز» نوشت: غیر ممکن است متوجه شویم چگونه گروه بازیگران فیلم و عوامل سازنده این قسمت «ماموریت: غیرممکن». توانسته اند ما را پای صندلی میخکوب کنند. این قسمت به نسخه برایان دی پالما از این مجموعه سینمایی در سال ۱۹۹۶ شبیه است.

کارلا رناتا منتقد «کاروی فیلم کریتیک» درباره فیلم نوشت: تام کروز این فرنچایز سینمایی را با شیرین کاری های نفس گیرش به اوج می رساند. اینجا اما هایلی اتول بازیگر نقش گریس به معنای واقعی کلمه فیلم را از آن خود می کند.

جکی کی کوپر منتقد سینما درباره فیلم در کانال یوتیوب خود گفت: بحث بهترین بودن این فیلم در فصل تابستان را فراموش کنید، این قسمت «ماموریت: غیرممکن» بهترین فیلم سال است.

جانی اولکسینسکی منتقد «نیویورک پست» نوشت: هفت فیلم در ۲۶ سال، ماموریت ایتن هانت اینجا رضایت‌بخش‌تر از همیشه است.

برایان تالریکو منتقد وبسایت «راجر ایبرت دات کام» نوشت: این قسمت «ماموریت: غیرممکن» فیلم فوق العاده سرگرم کننده ای است و سکانس های اکشن به یاد ماندنی زیادی برای یک فرنچایز دارد.

آلان انجی منتقد «فیلم تریت» نوشت: تام کروز و کریستوفر مک‌کوری قول یک فیلم اکشن را داده بودند که شبیه هیچ فیلم دیگری نباشد، آن‌ها به قول خود عمل کردند.

محمدامین شکاری

برچسب‌ها: امین شکاری،انتخاب سردبیر،تام کروز،تیتر یک،ماموریت غیرممکن،هالیوود
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها