آنا د آرماس ستاره دنیای اکشن می‌شود!

- 2 دقیقه مطالعه

آنا د آرماس در اسپین‌آف «جان ویک» در نقش رونی بالرینی که دست به انتقام جویی می‌زند، ظاهر می‌شود.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، آنا دآرماس بازیگر مشهور کوبایی بعد از موفقیت فیلم «بلوند» که برای او نامزدی جایزه اسکار را به همراه داشت، این بار با فیلم «بالرین» در نقش یک آدمکش حرفه‌ای به سینماها برمی‌گردد.

«بالرین» به عنوان اولین اسپین‌آف از فرنشایز سینمایی «جان ویک» شناخته می‌شود و داستان آن بین اتفاقات قسمت سوم و چهارم «جان ویک» رخ می‌دهد. کیانو ریوز ستاره فیلم‌های جان ویک هم در این فیلم نقش کوتاهی دارد و چاد استاهلسکی بدلکار و کارگردان آمریکایی نیز در جایگاه تهیه کننده در این فیلم حضور دارد. «بالرین» به کارگردانی و نویسندگی لن وایزمن قرار است ۷ ژوئن امسال به پخش کنندگی استودیوی لاینزگیت فیلمز اکران شود.

اکران آنلاین فیلم در فیلم نت

خلاصه‌ای از فیلم بالرین ۲۰۲۴

داستان «بالرین» درباره یک دختر جوان آدمکش به نام رونی است که به دنبال انتقام از تمام کسانی‌ است که اعضای خانواده‌اش را به قتل رسانده‌اند. آنا دآرماس ستاره مشهور سینما نقش دختر جوان فیلم را بازی می‌کند و کیانو ریوز هم در نقش جان ویک برمی‌گردد. شخصیت رونی قبلا در فرنشایزهای «جان ویک» توسط یونیتی فلن رقصنده باله آمریکایی ایفا شده بود حالا اما با آمدن آنا دآرماس قرار است در کنار وجه ستارگی این بازیگر سرشناس به جنبه‌های احساسی و شخصیتی رونی نیز نگاهی انداخته شود.

خلاصه‌ای از فیلم بالرین 2024

بازیگران فیلم بالرین ۲۰۲۴

آنا دآرماس بازیگر ۳۵ ساله اهل کوبا ستاره این فیلم است. دآرماس این سال ها با بازی در فیلم‌های «بلید رانر ۲۰۴۹»، فیلم نتفلیکسی «چاقوکشی»، فیلم جیمز باندی «زمانی برای مردن نیست» و همینطور فیلم زندگینامه‌ای مریلین مونرو و البته چهره زیبایش شهرت بسیار زیادی به دست آورده است. او حالا بعد از موفقیت «بلوند» در انتخاب فیلم هایش هم کمی با وسواس عمل می‌کند به طوری که این فیلم دومین تجربه بازیگری او بعد از نامزدی اسکارش است.

آنجلیکا هیوستن بازیگر کهنه کار آمریکایی در این فیلم در نقش شخصیت کارگردان حضور دارد. هیوستن که به واسطه پدر و پدربزرگ مشهورش پا به سینما گذاشت یک جایزه اسکار بازیگری را در کارنامه دارد و بیشتر برای بازی در فیلم «شرافت پریتزی»، «مردگان» و همینطور «پستچی همیشه دوبار زنگ می زند» شناخته می‌شود.

گابریل بایرن دیگر بازیگر شناخته شده این فیلم است که بیشتر برای بازی در فیلم‌های دهه ۹۰ میلادی «تقاطع میلر»، «مظنونین همیشگی» و «مردی با نقاب آهنین» شهرت دارد. بایرن سابقه نامزدی جوایز گرمی، امی و تونی را دارد. از گابریل بایرن به عنوان یکی از مهم‌ترین چهره‌های بازیگری یاد می‌شود که هرگز نتوانسته نامزد جایزه اسکار شود.

همانطور که اشاره شد کیانو ریوز نیز در این فیلم حضور کوتاهی در نقش مشهور جان ویک دارد. ریوز ۵۹ ساله یکی از مشهورترین بازیگران سه دهه اخیر سینمای آمریکا است او به واسطه بازی در نقش اصلی فرنشایزهای اکشن «ماتریکس» و «جان ویک» در میان محبوب ترین و مشهورترین بازیگران دهه های اخیر آمریکا جایگاه بلندی را از آن خود کرده است. ریوز در سال ۲۰۲۲ به عنوان یکی از صدچهره تاثیرگذار مجله تایم نیز انتخاب شد. «آیداهوی اختصاصی خودم»، «نقطه شکست»، «سرعت» و «وکیل شیطان» از جمله کارهای شناخته شده دیگر کیانو ریوز هستند.

 

 

برچسب‌ها: برگزیده،جان ویک،فیلم بالرین،کیانو ریوز
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها