اطلاعات کامل سریال فوفو مسافری از کامادو

- 3 دقیقه مطالعه
داستان از جایی شروع می‌شود که موجود عجیب و بامزه‌ای به نام فوفو توسط نیروهای پلید پادشاه میتامیتا، از سیاره خودش دزدیده می‌شود.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، در سال ۱۴۰۲ پلتفرم فیلم‌نت یک سریال اختصاصی برای کودکان پخش کرد که نام آن «فوفو مسافری از کامادو» بود. از ویژگی‌های مجموعه این است که هر قسمت با قصه‌ و عنوانی مستقل پیش می‌رود. همچنین هر قسمت آن به یکی از فعالان سینمای کودک همچون کیومرث پوراحمد، مرضیه برومند، اکبر عبدی، بیژن بیرنگ تقدیم شده است.

سریال فوفو مسافری از کامادو در زمان پخش خود مورد توجه مخاطبان به ویژه بچه‌ها قرار گرفت و از فضای فانتزی و رنگین آن لذت می‌بردند.

خلاصه داستان سریال فوفو مسافری از کامادو

داستان از جایی شروع می‌شود که موجود عجیب و بامزه‌ای به نام فوفو توسط نیروهای پلید پادشاه میتامیتا، از سیاره خودش دزدیده می‌شود. فوفو که هنگام انتقال به میتا میتا، از سفینه به بیرون پرتاب شده، به زمین سقوط می‌کند و از دودکش شومینه خانه‌ای سر در می‌آورد. این آغاز ماجراهای فوفو و آرزوهای عجیب بچه‌ها روی کره زمین است.

سریال فوفو مسافری از کامادو چند قسمت است؟

در یک سری ۱۵ قسمتی ساخته و از ۱۳ تیر سال ۱۴۰۲ هر سه‌شنبه ساعت ۸ صبح به طور اختصاصی از فیلم‌نت پخش شد.

نقش‌های اصلی سریال و بازیگران آنها

جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، بهراد خرازی، پاشا جمالی، رضا شفیعی‌جم، السا فیروزآذر، ستاره حسینی، سارا مقربی، محمدمهراد دادخواه با هنرمندی یدالله شادمانی، مجید افشاری، لاله صبوری و یوسف صیادی از جمله بازیگرانی هستند که در «فوفو مسافری از کامادو» نقش‌آفرینی کرده‌اند. همچنین فربد عشقی، ویهان معراجی و تامارا یکتا بازیگران کودک این سریال هستند.

معرفی عوامل مجموعه

فیلمنامه «فوفو مسافری از کامادو» را گروهی از نویسندگان شامل سلمان خورشیدی، حسام حیدری، نگین موسوی، کاوه مرحمتی، شیما اسماعیلی و میثم معراجی به سرپرستی سلمان خورشیدی نوشته‌اند. همچنین بازنویسی فیلمنامه این سریال برعهده حسام حیدری و مجید افشاری بوده است.

فهرست عوامل «فوفو مسافری از کامادو» بدین شرح است: کارگردان: میثم معراجی، تهیه‌کننده: حسین بهمنی، مدیر فیلمبرداری: سهیل نوروزی، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح‌جلوه های‌ویژه: امیر ولی‌خانی، مدیر برنامه‌ریزی و گروه کارگردانی: مجید کرباسیان، طراح چهره‌پردازی: میثم قراگزلو، طراح‌لباس: شقایق منوچهری، طراح‌صحنه: مانا معراجی، آهنگساز : سیاوش وزیری، طراحی و ترکیب‌صدا: امیر‌حسین صادقی، صداگذار: رضا غرابی‌تهرانی، انیمیشن: حمید حقانی، مدیر تولید: سعید میرزایی، منشی‌صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: کیمیا پوراحمد.

رنج سنی مخاطبان فوفو مسافری از کامادو

مجموعه «فوفو مسافری از کامادو» بدون محدودیت سنی در فیلم‌نت عرضه شد ولی حال و هوای آن برای بچه‌ها جذاب و سرگرم‌کننده بود.

نکات آموزشی محوری در سریال فوفو برای کودکان

استفاده از فضای سرخوشانه و پر از رنگ‌آمیزی شادی که اتمسفر قسمت‌های مختلف مجموعه را به دنیای ذهنی مخاطبش نزدیک کرده، در کنار موسیقی شاد و روزآمدی که متناسب با زمزمه‌های این روزهای کودکان است، به فانتزی و شادی‌های ذهنی آنان مجال بروز می‌دهد.

رنگ‌بندی ساده و زیبا در طراحی صحنه، انتخاب لباس و همچنین پرداخت خوب به هر یک از کاراکترها در فیلمنامه به ویژه انتخاب شغل های مناسب دامپزشک برای پدر و مخترع برای مادر، به زیباتر شدن روایت داستان و ایجاد خلاقیت ذهنی به کودکان کمک کرده است زیرا فیلمنامه‌نویس با انتخاب این دو حرفه به عنوان دامپزشک و مخترع در درجه اول مهربانی با حیوانات و دوست داشتن محیط زیست و در ادامه توجه به رویاها و آرزوها و تلاش برای دستیابی به آنها را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد و صد البته به بزرگترها نیز یادآوری می‌کند.

کارگردانی میثم معراجی و تجربه کار کودک

میثم معراجی تحصیل کرده کارگردانی سینما، فعالیت حرفه‌ای را با سمت مدیریت تبلیغات در سینما آغاز کرد و پس از آن به عنوان مدیرتولید در فیلم‌هایی مانند لونه زنبور، خشکسالی و دروغ، قصیده گاو سفید و شب طلایی فعالیت داشته است. سریال «فوفو مسافری از کامادو» اولین تجربه کارگردانی اوست.

لوگوی فوفو مسافری از کامادو

طراحی لوگوی سریال را عرفان بهکار برعهده داشته است.

سریال فوفو مسافری از کامادو

عکس‌های سریال فوفو مسافری از کامادو

عکس های فوفو مسافری از کامادو

اطلاعات سریال فوفو مسافری از کامادو

معرفی سریال فوفو مسافری از کامادو

اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت
برچسب‌ها: فوفو مسافری از کامادو،میثم معراجی
نظرات

۱ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها