این محصولات سینمای ایران را در ایام نوروز رایگان ببینید

از «مطرب» تا «مکس»

- 4 دقیقه مطالعه

در نوروز ۱۴۰۲ می‌توانید مجموعه‌ای از فیلم‌های ایرانی را به‌طور رایگان در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، پلتفرم فیلم‌نت به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲، مجموعه‌ای از محصولات نمایشی ایرانی و خارجی را به‌صورت رایگان در دسترس کاربران خود قرار خواهد داد. این مجموعه طیف وسیعی، از فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها تا مجموعه‌های مستند، رئالیتی شو و انیمیشن را در بر می‌گیرد. در این مطلب به معرفی آن دسته از محصولات سینمای ایران می‌پردازیم که در نوروز ۱۴۰۲ به‌صورت رایگان توسط پلتفرم فیلم‌نت در اختیار کاربران این پلتفرم قرار خواهند گرفت.

«مطرب»

کارگردان: مصطفی کیایی

بازیگران: پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، محسن کیایی، عایشه‌گل جوشکن

خلاصه داستان: فیلم «مطرب»، داستان خواننده‌ای به نام ابراهیم است که بعد از سال ۵۷ دیگر نمی‌تواند اجرای زنده داشته باشد و همیشه در حسرت اجرای کنسرت است. او به همراه دخترش به ترکیه می‌رود تا برنامه‌ای فرهنگی را دنبال کند، اما اتفاق‌های غیرقابل پیش‌بینی و عجیبی برای آنها می‌افتد.

 

«رحمان ۱۴۰۰»

کارگردان: منوچهر هادی

بازیگران: سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، بهرام افشاری، مهران مدیری، یکتا ناصر، ساره بیات

خلاصه داستان: فیلم «رحمان ۱۴۰۰»، داستان آبدارچی یک شرکت بزرگ به نام رحمان است که به بیماری سرطان مبتلا شده است. او بعد از اینکه از درمان ناامید می‌شود تصمیم می‌گیرد خودکشی کند اما به گونه‌ای که قتل جلوه داده شود و خانواده‌اش بتوانند از رئیس شرکت دیه بگیرند، اما هربار با مشکلی مواجه می‌شود.

 

«آدم برفی»

کارگردان: داوود میرباقری

بازیگران: اکبر عبدی، داریوش ارجمند، مهدی فتحی، آزیتا حاجیان، پرویز پرستویی، سیروس گرجستانی، محمدرضا شریفی‌نیا

خلاصه داستان: فیلم «آدم برفی» داستان مردی است که برای رفتن به آمریکا راهی ترکیه می‌شود. او در مسافرخانه‌ای ساکن شده و در آنجا دوستانی پیدا می‌کند که به او پیشنهاد می‌دهند برای گرفتن ویزای آمریکا، خود را به هیبت زنان درآورد و پس از ازدواج با یک آمریکایی و دریافت کارت سبز، از او جدا شود، اما دردسرها و ماجرایی غیر قابل پیش‌بینی برای او پیش می‌آید.

 

«پل چوبی»

کارگردان: مهدی کرم‌پور

بازیگران: بهرام رادان، مهناز افشار، هدیه تهرانی، مهران مدیری، فرهاد اصلانی، آتیلا پسیانی

خلاصه داستان: فیلم «پل چوبی» داستان امیر و شیرین است که در بحبوحه انتخابات، تصمیم به مهاجرت دارند. شیرین قرار است به دبی سفر کند و استاد قدیمی خود را ببیند و امیر به دلیل مشکلاتی نمی‌تواند او را همراهی کند. در این میان خواهر امیر دستگیر می‌شود و عشق قدیمی او دوباره برمی‌گردد.

 

«دایره زنگی»

کارگردان: پریسا بخت‌آور

بازیگران: باران کوثری، صابر ابر، مهران مدیری، محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، حامد بهداد، بهاره رهنما

خلاصه داستان: فیلم «دایره زنگی» داستان یک پسر جوان است که به همراه دختری دیگر، وارد یک مجتمع ساختمانی می‌شود تا دیش‌های ماهواره را برای ساکنین آنجا نصب کند اما با دخالت یکی از همسایگان، همه‌چیز به هم می‌ریزد.

 

«ورود آقایان ممنوع»

کارگردان: رامبد جوان

بازیگران: رضا عطاران، ویشکا آسایش، پگاه آهنگرانی، مانی حقیقی، ستاره پسیانی

خلاصه داستان: فیلم «ورود آقایان ممنوع» ماجرای یک دبیرستان دخترانه است که مدیر آن با ورود دبیر مرد به دبیرستان به شدت مخالف است. این درحالی است که دبیر شیمی دانش‌آموزان برای شش ماه مرخصی می‌گیرد و مدیر مدرسه مجبور می‌شود برای اینکه دانش آموزان بتوانند به المپیاد شیمی برسند از یک دبیر مرد استفاده کند.

 

«سن پطرزبورگ»

کارگردان: بهروز افخمی

بازیگران: محسن تنابنده، پیمان قاسم‌خانی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، امین حیایی

خلاصه داستان: فیلم «سن پطرزبورگ» داستان دو خلافکار خرده‌پا و آس و پاس است که به طور اتفاقی از وجود یک گنج که متعلق به تزار روسیه بوده، مطلع می‌شوند. آنها تلاش می‌کنند تا سرنخ‌هایی که به گنج می‌رسد را پیدا کنند و در این راه اتفاقات زیادی برایشان می‌افتد.

 

«توفیق اجباری»

کارگردان: محمدحسین لطیفی

بازیگران: محمدرضا گلزار، باران کوثری، رضا عطاران، نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما

خلاصه داستان: فیلم «توفیق اجباری» داستان بازیگری با نام رضا گلزار است که از همسر خود جدا شده است. رضا و همسرش یکدیگر را دوست دارند اما برخی ارتباطات رضا باعث بدبینی همسر سابقش به او می‌شود و دردسرهایشان همچنان ادامه دارد.

 

«قندون جهیزیه»

کارگردان: علی ملاقلی‌پور

بازیگران: صابر ابر، نگار جواهریان، اکبر عبدی، افسانه چهره‌آزاد، کریم اکبری مبارکه

خلاصه داستان: فیلم «قندون جهیزیه» قصه زوج جوانی است که موعد اجاره خانه‌شان پایان یافته و باید خانه را تخلیه کنند. آن‌ها که با مشکلات مالی زیادی مواجه هستند، تصمیم می‌گیرند خانه را بدون اطلاع صاحب خانه چند روزی به یک گروه فیلمبرداری اجاره بدهند.

 

«مکس»

کارگردان: سامان مقدم

بازیگران: فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی‌نیا، رامبد جوان، پگاه آهنگرانی، سیروس ابراهیم‌زاده، امیر جعفری، نیما شاهرخ‌شاهی

خلاصه داستان: فیلم «مکس»، داستان گروهی از نخبگان ایرانی مقیم خارج است که به دعوت وزارت ارشاد به ایران می‌آیند تا در یک همایش فرهنگی شرکت کنند، اما یک نفر با دعوتنامه اشتباهی در این رویداد حضور دارد که باعث اتفاقات غیرمنتظره‌ای می‌شود.

برچسب‌ها: برگزیده،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها