امیرحسین قیاسی با «عیدی HD» در فیلم‌نت

- 2 دقیقه مطالعه

تاک شویی با اجرای امیرحسین قیاسی از ظهر امروز در فیلم‌نت پخش می‌شود.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، برنامه گفت‌وگومحور «عیدی HD» از امروز ۸ اسفند ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود. این برنامه امروز ساعت ۱۲ ظهر پخش می شود ولی در روزهای آینده ساعت پخش آن ۸ صبح خواهد بود.

این تاک شو هر قسمت میزبان یک مهمان از بین چهره‌های شناخته شده می‌شود و سوالاتی را از او می‌پرسد و در این مسیر او را با چالش‌ مواجه می‌کند.

در توضیح کلی برنامه آمده است: وقتی یک کمدین روبروی چهره‌های دوست‌داشتنی و خبرساز هنری و فضای مجازی می‌نشیند، نمی‌شود انتظار یک گفت‌وگوی معمولی داشت. عیدی اچ دی با اجرای امیرحسین قیاسی غیرمعمولی و غیرقابل پیش‌بینی است. مطمئن باشید!

این برنامه  سه روز در هفته، در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۸ صبح از فیلم‌نت پخش می شود.

امیرحسین قیاسی که با استندآپ کمدی در برنامه «خندوانه» مشهور شد و سپس با برنامه «نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی» به نمایش خانگی آمد اجرای «عیدی HD» را برعهده دارد. سرپرست نویسندگان علی قاسمی است و تیم نویسندگان هم حسین هوشمند، افشار مقدم، سید عرفان امامی و محمد غریب هستند.

کارگردانی برنامه را امین کفاش‌زاده و تهیه‌کنندگی را امیرحسین قیاسی و امیر کرابی برعهده دارند. «عیدی HD» محصول ویستامدیا است. مدیر تولید: اسماعیل جعفری، تدوین: رضا وحدانی و دستیار کارگردان: امیرحسین بیات برخی از عوامل برنامه هستند.

در قسمت اول مسعود فراستی منتقد سینما مهمان برنامه است. در توضیح این قسمت برنامه آمده است: «باورتون میشه مسعود فراستی عاشق یه انیمیشن باشه؟ اونم در حد عشقش به کارهای آلفرد هیچکاک؟ مسعود فراستی در اولین قسمت از برنامه «عیدی HD» رو به روی امیرحسین قیاسی نشسته و همه تعارف‌ها رو کنار گذاشته و بعضی از حرفهایی که درباره نقدهاش گفته میشه رو رک و راست تایید کرده.»

برنامه «عیدی HD» در فیلم‌نت

برچسب‌ها: امیرحسین قیاسی،برگزیده،تیتر یک،عیدی HD
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها