«تکه‌ای از تو» یک گام دورتر از زندگی عادی

- 2 دقیقه مطالعه

کارگردان فیلم کوتاه «تکه ای از تو» درباره روند ساخت نخستین اثرش گفت.

به گزارش فیلم نت نیوز، هادی نوری کارگردان فیلم تکه‌ای از تو درباره روند تولید فیلم خود گفت: ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ بود که فیلمبرداری «تکه‌ای از تو» را کلید زدیم و طی ۱۰ جلسه فیلمبرداری در چند شهر شمال کشور از جمله لاهیجان و لنگرود کار را به اتمام رساندیم.

وی ادامه داد: یکسال و نیم بود که فیلمنامه کار را آماده داشتم و چند باری هم وارد پیش تولید شدیم اما به دلیل فرم روایی خاصی که دارد باید با دقت بیشتری پیش می‌رفتیم و برای انتخاب عوامل هم تلاش بسیاری کردیم و بعد از فراهم شدن بودجه توانستیم وارد فاز تولید شویم.

این نویسنده و کارگردان درباره داستان فیلم خود توضیح داد: جنس دنیای داستان این فیلم جایی دورتر از واقعیت و یک گام از زندگی عادی دورتر است اما سوررئال نیست. درباره داستان فیلم هم باید بگویم که «تکه‌ای از تو» درباره مردی سالخورده است که در مسیر پیدا کردن عضوی برای همسرش که نارسایی قلبی دارد با دختر جوانی همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اعلام زمان اکران آنلاین «تکه ای از تو»

نوری در گفتگو با صبا با اشاره به این نکته که این فیلم اولین تجربه کارگردانی‌اش است، بیان کرد: از سال ۹۳ بازیگری را آغاز کردم و در کارهایی مانند سریال «ترور خاموش» بازی کردم و سال ۹۸ نیز رمان «خروج از انجمن خواص» را نوشتم و دوره‌های مختلفی نیز سپری کردم اما با این وجود «تکه‌ای از تو» اولین تجربه کارگردانی من به حساب می‌آید.

فیلم کوتاه «تکه ای از تو» به کارگردان هادی نوری از یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶ عصر در بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

قیمت بلیت اکران آنلاین فیلم کوتاه در فیلم‌نت ۳۰ هزار تومان است و برای تماشای آثار این بخش نیاز به خرید و داشتن اشتراک نیست.

این فیلم پس از پایان اکران آنلاین خود در بخش «سینمای دیگر» فیلم‌نت عرضه خواهد شد. بخش «سینمای دیگر» ویژه عرضه فیلم‌های کوتاه، مستند و هنری-تجربی راه‌اندازی شده است.

برچسب‌ها: filmnet،اکران آنلاین،تکه ای از تو،تیتر یک،سینما آنلاین
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها