جزئیاتی جدید از «من نفرت انگیز ۴»
خبر
- 1 دقیقه مطالعه
صداپیشه‌های جدید «من نفرت انگیز ۴» همزمان با پخش تریلر آن، اعلام شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ورایتی، کمپانی یونیورسال، اطلاعات جدیدی از چهارمین قسمت از مجموعه انیمیشن «من نفرت انگیز» به همراه تریلر آن منتشر کرده است.

این انیمیشن قرار است در ۳ جولای (۱۳ تیر) روی پرده سینماها برود و دنباله داستان گرو (استیو کارل) و مینیون‌ها خواهد بود که اصلاح شده‌اند و سعی می‌کنند کار مثبتی انجام دهند. کریستن ویگ، میراندا کاسگروو، استیو کوگان، کریس رنو، دانا گایر و پیر کافن نیز برای قسمت چهارم با تیم صداپیشگان همکاری می‌کنند.

در این قسمت شخصیت‌های جدیدی اضافه شده‌اند که جوی کینگ، سوفیا ورگارا، استفن کولبرت، کلویی فاینمن و مدیسون پولان صداپیشگی آنها را به‌عهده دارند. ویل فرل نیز صداپیشه شخصیت ماکسیم لو، دشمن جدید گرو است.

من نفرت انگیز۴

در اولین قسمت این مجموعه که در سال ۲۰۱۰ اکران شد، گرو که می‌خواهد انسان شروری باشد، سه دختر بچه را به فرزندی قبول می‌کند و ماجراهای زندگی‌اش با آنها پیش می‌رود. در دومین قسمت، محصول ۲۰۱۳، گرو عشق زندگی‌اش، لوسی را پیدا می‌کند و در سومین قسمت که در سال ۲۰۱۷ روی پرده رفت، گرو برادرش را می‌بیند. حالا در چهارمین قسمت به این خانواده پنج نفره یک عضو جدید اضافه می‌شود؛ پسرشان، گرو جونیور.

 

مترجم: پریسا ایرانی

مجموعه انیمیش «من نفرت انگیز» را در فیلم نت ببینید.

 

برچسب‌ها: استیو کارل،من نفرت انگیز،من نفرت انگیز ۴
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها