حضور تام هالند در «مرد عنکبوتی ۴» تایید شد
- 1 دقیقه مطالعه

تام هالند در جلوی دوربین و پشت صحنه «مرد عنکبوتی ۴» حضور خواهد داشت.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، تام هالند برای نخستین بار درباره «مرد عنکبوتی ۴» مصاحبه و اعلام کرد که در ساخت چهارمین قسمت این مجموعه فیلم نقش دارد. او در این باره گفت: ما میراثی داریم که باید از آن محافظت کنیم.

تام هالند درباره اینکه در این قسمت حضور دارد یا خیر اظهار نظر کرد و اعلام کرد نه تنها در این قسمت حضور دارد، بلکه در فرآیند پشت صحنه نیز فعالیت دارد. او با بیان این نکته به شایعات حضورش در این قسمت پایان داد.

هالند این مصاحبه را در جشنواره بین المللی فیلم سندز انجام داد و در پاسخ به خبرنگار برای ادامه حضورش گفت: پاسخ ساده این است که همیشه دوست دارم فیلم‌های مرد عنکبوتی را بسازم، من و زندگی حرفه‌ای من مدیون مرد عنکبوتی است، بنابراین پاسخ ساده بله است.

گرچه اختلاف بین کمپانی مارول و سونی بر سر شخصیت پیتر پارکر همچنان ادامه دارد، آنها بر سر مسائل مالی به توافق رسیده‌اند. مهمترین نکته اما این است که صحبت‌های این بازیگر ۲۷ ساله شروع پروژه «مرد عنکبوتی ۴» را تایید می‌کند. این بازیگر هشت سال پیش با فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در سال ۲۰۱۶، در این نقش ظاهر شد و برای حفظ استانداردهای فیلم باید برای آن تلاش کند.

دلیل حضور او در این جشنواره حمایت از برادرش، هری هالند بود که نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «آخرین تماس» را برعهده داشته است.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های تام هالند را در فیلم نت ببینید.

برچسب‌ها: برگزیده،تام هالند،تیتر یک،مرد عنکبوتی،مرد عنکبوتی 4
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها