حضور فیلم‌نت در دومین نمایشگاه رصتا

- 1 دقیقه مطالعه

به گزارش فیلم نت نیوز، پلتفرم فیلم نت به عنوان یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین پلتفرم های پخش محتوا در ایران در دومین نمایشگاه رصتا حضور پیدا می کند.

این پلتفرم که در کنار تولید محتوای ایرانی در قالب سریال، مسابقه و رئالیتی شو، اکران آنلاین فیلم های سینمایی را نیز به عنوان خدمات خود به مخاطبان ارائه می دهد همچنین دارای بخش جدید «سینمایدیگر» است که فیلم های کوتاه، مستند و هنری را نیز به نمیاش می گذارد. اکران آنلاین فیلم های هنری و کوتاه و مستند نیز به تازگی در دستور کار فیلم‌نت قرار گرفته تا کامل ترین سبد محصولات برای مخاطبان گسترده را داشته باشد.

دومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر ایران(رصتا) با هدف حمایت و معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و هم‌افزایی رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر توسط ساترا با همکاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. سکوهای دارای مجوز، معاونت‌های تولیدی صدا و سیما، شرکت‌ها، بانک‌ها و موسسات علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه صوت‌و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی و فعالان این عرصه در این نمایشگاه حضور دارند.

دومین نمایشگاه ملی «رصتا» از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور سکوهای دارای مجوز از ساترا، اپراتورهای تلفن همراه و مراکز علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه صوت‌و تصویر فراگیر و نمایش خانگی در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

اکران آنلاین فیلم در فیلم نت

 

برچسب‌ها: تیتر یک،رصتا،ساترا،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها