معرفی صداپیشه جدید «موفاسا: شیر شاه»
خبر
- 2 دقیقه مطالعه
دختر بیانسه صداپیشه انیمیشن «موفاسا: شیر شاه» شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ورایتی، تیزر انیمیشن «موفاسا: شیر شاه» در حالی پخش شد که خبر از پیوستن بلو آیوی کارتر به تیم صداپیشگان می‌دهد. این قسمت پیش درآمدی است بر بازسازی «شیر شاه» که در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

به گفته بری جنکیز، «موفاسا» شکل‌گیری داستان همان شیر شاه معروف را روایت می‌کند و نگاهی دارد به کودکی او به همراه برادرش تاکا، که به آنتاگونیست داستان تبدیل می‌شود.

آرون پیر و کلوین هریسون جونیور نیز به ترتیب صداپیشه‌های دوران کودکی موفاسا و اسکار خواهند بود. البته در نسخه سال ۱۹۹۴ و ۲۰۱۹ جیمز ارل صداپیشه موفاسا بود.

تعدادی از صداپیشگان نسخه ۲۰۱۹ مانند جان کانی در نقش رافیکی، ست روگن در نقش پومبا، بیلی آیچنر در نقش تیمون، دونالد گلاور در نقش سیمبا و بیانسه نولز-کارتر در نقش نالا در تیم این پروژه نیز حضور دارند و بلو آیوی کارتر دختر بیانسه، نقش کیارا دختر پادشاه سامبا و ملکه نالا را خواهد گفت.

جاناتان رابرتز و ایرنه مکی مانند نسخه قبل، نوشتن فیلمنامه را برعهده دارند.

همچنین لین مانوئل میراندا باز هم نوشتن موسیقی متن این لایو اکشن را به‌دست گرفته است. التون جان، تیم هانس زیمر، بیانسه، لابرینت، ایلیا سلمان زاده، بیو بلکو فورد رایلی تیم موسیقی باورنکردنی موزیک متن این انیمیشن را از ابتدا ساخته و اجرا کرده‌اند.

میراندا در این باره گفت: «شیر شاه» میراث موسیقایی باورنکردنی از برخی بزرگ‌ترین ترانه‌سراهاست و من متواضعانه مفتخرم که بخشی از آن هستم. همکاری با بری جنکینز برای زنده کردن داستان موفاسا بسیار لذت بخش بود و بی‌صبرانه منتظریم تا تماشاگران آن را درسینماها تجربه کنند.

از دیگر صداپیشگان این پروژه می‌توان تیفانی بون در نقش سرابی، کاگیسو لدیگا در نقش رافیکی جوان، کاگیسو لدیگا در نقش رافیکی جوان، پرستون نایمن در نقش زازو، مادز میکلسن در نقش کیروس، لنی جیمز در نقش پدر تاکا و کیت دیوید در نقش پدر موفاسا اشاره کرد.

به گفته تهیه‌کنندگان، این لایو اکشن قرار است در ۲۰ دسامبر سال جاری میلادی (۳۰ آذر) در دو کشور آمریکا و انگلستان اکران شود.

مترجم: پریسا ایرانی

انیمیشن «شیر شاه» را در فیلم نت ببینید.

برچسب‌ها: انیمیشن،شیر شاه،موفاسا: شیر شاه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها