کمپانی برادران وارنر سریال هری پاتر را برای سال ۲۰۲۶ می‌سازد

هری پاتر این بار در قالب سریال تلویزیونی

- 1 دقیقه مطالعه

مدیر اجرای کمپانی برادران وارنر از ساخت سریال هری پاتر خبر داد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، مدیر اجرای کمپانی برادران وارنر اعلام کرد این کمپانی قصد دارد سریال هری پاتر را بسازد. این سریال قرار است در سال ۲۰۲۶ از شبکه اچ بی او مکس پخش شود. مدیر اجرای کمپانی برادران وارنر همچنین تاکید کرد که دوره جدیدی برای طرفداران هری پاتر در راه است. به گفته این مدیر، این شرکت قصد دارد یک سریال تلویزیونی را بر اساس هفت کتابی که به قلم جی.کی. رولینگ نوشته شده است، بسازد. مدیر اجرایی این کمپانی که برای مراسمی در لندن حضور داشت با جی. کی. رولینگ ملاقات کرد و در این باره گفت: «هر دو طرف از احیای مجدد این فرنچایز هیجان زده بودیم. صحبت‌های ما عالی بود.»

کیسی بلویز، رییس هیات مدیره و مدیر عامل اچ بی او در باره این پروژه گفت: «در داستان این کتاب عمیق‌تر خواهیم شد و طرفداران لذت بیشتری خواند برد، همچنین در این اقتباس به کتاب وفادار خواهیم بود.»

طبق گزارشات اولیه هر فصل از این سریال متمرکز بر یک کتاب خواهد بود و همچنین این پروژه ۱۰ سال متوالی طول خواهد کشید و در این مجموعه به «جانوران شگفت‌انگیز» پرداخته نمی‌شود.

چهره‌های جدیدی قرار است در این سریال بازی کنند اما هنوز تیم بازیگران مشخص نشده است. به گفته سازندگان این سریال آنها به دنبال بازیگران جوان هستند چرا که ترتیب کتاب‌های رولینگ را دنبال می‌کنند و قسمت دشوار این پروژه دو کتاب اول است چرا که بچه‌ها در سنین ۱۱ و ۱۲ سالگی هستند.

با سینما آنلاین دیگه از سینما جا نمیمونی!!?

مترجم: پریسا ایرانی

برچسب‌ها: تیتر یک،جی. کی. رولینگ،هری پاتر
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها