واکنش کارگردان «مصلحت» به اکران آنلاین فیلمش

- 1 دقیقه مطالعه

کارگردان فیلم «مصلحت» امیدوارست اکران آنلاین فیلمش با استقبال رو به رو شود.

به گزارش فیلم نت نیوز، حسین دارابی، کارگردان فیلم سینمایی مصلحت خبر داد: این فیلم سینمایی از امروز سه شنبه ۲۳ آبان در پلتفرم فیلم نت پخش می شود. این کار تا چندی پیش روی پرده سینماها بود و توانست با فروش بیش از ۷۳ میلیارد ریال به کار خود خاتمه دهد. این فیلم با توجه به ظرفیت و رقبایی که در اکران داشت توانست به فروش خوبی دست پیدا کند.

او تاکید کرد: امیدوارم استقبال از «مصلحت» در پخش اینترنتی آن نیز ادامه پیدا کند.

فیلم سیاسی و امنیتی مصلحت داستانش به اوایل دهه ۶۰ و روزهای بعد انقلاب در ایران نیز باز می‌گردد. داستان فیلم بر اساس واقعیت است. در ابتدای انقلاب فرزند آیت‌الله مشکاتیان که یکی از مقامات بلندپایه قوه‌ قضائیه به شمار می‌رود به قتل متهم می‌شود و در این میان با توجه به جایگاه پدر که یکی از مقام‌های سرشناس و بلندپایه نظام به شمار می‌رود اطرافیان توصیه می‌کنند جهت مصلحت نظام و جلوگیری از هرگونه اتفاق، فرد دیگری را جایگزین فرزند آیت‌الله مشکاتیان کنند!

فیلم سینمایی مصلحت محصول سال ۱۳۹۹ است. در این فیلم دارابی در کنار کارگردانی، نویسندگی را هم بر عهده دارد. «مصلحت» پیش از اکران دستخوش حاشیه‌ای مختلفی بود. این فیلم با سرمایه‌گذاری سازمان اوج و حوزه هنری تولید شده است. فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی بانو ذوالقدر و نازنین فراهانی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم «مصلحت» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه پس از چندین سال توقیف و عدم اجازه اکران و نمایش در سینماهای سراسر کشور در نهایت در تاریخ ۱۷ خرداد امسال اکران خود را به صورت گسترده در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده بود.

ایکنا

برچسب‌ها: اکران آنلاین،تیتر یک،فیلم نت،مصلحت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها