«آهنگ دو نفره» با هنرمندی فرزاد فرزین

- 2 دقیقه مطالعه

اگر موفق نشدید «آهنگ دو نفره» را در سینما ببینید و یا قصد دارید دوباره این کمدی موزیکال را تماشا کنید از ۵ دی می توانید در اکران آنلاین تماشگر این فیلم سینمایی باشید.

به گزارش فیلم نت نیوز، فیلم سینمایی «آهنگ دو نفره» محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران به کارگردانی آرزو ارزانش و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی اولین تجربه کارگردانی آرزو ارزانش در زمینه تولید و ساخت یک اثر سینمایی است که از ۵ دی در فیلم نت اکران آنلاین می شود.

مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر فیلم «آهنگ دو نفره» از اوایل سال ۱۳۹۹ آغاز و پس از انتخاب صحنه و بازیگران در نهایت در مهر ماه کلید خورد و پس از ۵۰ روز فیلمبرداری در نهایت، این فیلم در بهمن ماه ۱۳۹۹ به اتمام راه فیلمبرداری رسید.

مشاور کارگردان این فیلم سینمایی مسعود اطیابی است که او خود امروزه به یکی از پرفروش‌ترین کارگردانان سینمای ایران تبدیل شده است و توانسته با فیلم‌های کمدی خود، عنوان پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران را نیز به دست آورد.

خلاصه فیلم کمدی آهنگ دو نفره

داستان فیلم «آهنگ دو نفره» درباره ۲ آدم که داستان‌شان در فیلم با هم به صورت موازی پیش می‌رود و جایی به هم می‌رسند، است. شخصیت اول یک خواننده از سطح مرفه جامعه است که آخرین روز‌های قرارداد با برنامه‌ریزش را سپری می‌کند و شخصیت دوم که احمد مهرانفر نقش آن را بازی می‌کند، کسی است که گیر خانواده‌ای افتاده است که از طریق کتاب قانون باج می‌گیرند و اخاذی می‌کنند.

معرفی بازیگران

احمد مهران فر، فرزاد فرزین در فیلم سینمایی «آهنگ دو نفره» به ایفای نقش پرداخته اند، البته فرزاد فرزین در نقش واقعی خود یعنی یک خواننده نسل جوان به هنرنمایی می‌پردازد. علاوه بر فرزاد فرزین و احمد مهران فر، هنرپیشگان دیگری همچون بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، هادی کاظمی، علیرضا استادی، النا حیدری، سهی بانو ذوالقدر، شیرین آقا کاشی، حمیدرضا دشتی، علی برقی و… در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند.

 

برچسب‌ها: آهنگ دو نفره،احمد مهرانفر،تیتر یک،فرزاد فرزین
نظرات

۲ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • رومینا دهدایی
    ۱۴۰۳/۰۳/۰۷

    من رومینا هستم ۱۲ سالمه این فلیم آهنگ دونفره خیلی قشنگه فرزاد فرزین خواننده ی مورد علاقه ی من تو فلیم آهنگ دونفره خیلی خوب بازی میکنه فرزاد فرزین بهترین خواننده مورد علاقه ی من صدای فرزاد فرزین خیلی خیلی قشنگه

    پاسخ
  • نازنین
    ۱۴۰۳/۰۳/۳۱

    فیلم قشنگی هست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها