فصل دوم این سریال به‌تازگی منتشر شده است

بازگشت آل پاچینو به تلویزیون با «شکارچیان»

- 2 دقیقه مطالعه

فصل دوم مجموعه «شکارچیان» (محصول استودیو آمازون) به‌تازگی منتشر شده است. فصل اول این مجموعه پیش از این در پلتفرم «فیلم‌نت» منتشر شده بود.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، درحالی‌که فصل اول «شکارچیان» در فوریه ۲۰۲۰ منتشر و در مجموع با استقبال قابل‌قبولی روبه‌رو شد، فصل دوم و پایانی این مجموعه سرانجام بعد از سه سال و در هشت قسمت در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

سریال «شکارچیان» داستان یک جوان یهودی در شهر نیویورک آمریکا و در سال ۱۹۷۷ را دنبال می‌کند که به‌دنبال گرفتن انتقام قتل مادربزرگش است. در این راه وارد یک گروه مخفی از شکارچیان نازی می‌شود که درگیر یک جنگ زیرزمینی هستند. جنگی با اعضای بلندپایه و رسمی نازی‌های سابق که مخفیانه در حال تلاش برای برپاکردن رایش چهارمند.

آل پاچینو، لوگان لرمان و جاش رادنر از بازیگران این مجموعه هستند که فصل اولش در ده قسمت منتشر شد و فصل دوم آن هم چند روز پیش در هشت قسمت در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

اگر فصل اول «شکارچیان» را دیده باشید حتماً در جریان هستید که آن فصل با دو غافلگیری جذاب به پایان رسید. یکی از آن غافلگیری‌ها پرونده فصل اول را می‌بست و غافلگیری دوم، ایده بسیار کنجکاوی‌برانگیزی بود که ما را منتظر فصل دوم باقی می‌گذاشت.

[در این قسمت، پایان فصل اول سریال «شکارچیان» لو می‌رود­]

فصل دوم هم از همان زمان انتشار اولین اخبار و ویدیوها با غافلگیری همراه بود. این غافلگیری به تداوم حضور پاچینو بازمی‌گشت. تماشاگران فصل اول می‌دانند که کاراکتر آفرمن، که پاچینو بازی می‌کرد، در انتهای فصل اول کشته شد اما دست‌اندرکاران «شکارچیان» به روشی برای حفظ این کاراکتر در داستان دست پیدا کرده‌اند و بنابراین پاچینو در تمام اپیزودهای فصل دوم هم حضور مؤثری دارد.

از سوی دیگر فصل اول با یک ایده غیرمنتظره به‌پایان می‌رسید و نشان می‌داد که آدولف هیتلر در تمام این سال‌ها زنده، و در اواخر دهه ۱۹۷۰ در آرژانتین به‌دنبال تشکیل رایش چهارم بوده است. طبیعتاً فصل دوم با محوریت تلاش شکارچیان نازی برای مقابله با این اقدام هیتلر جلو می‌رود.

[پایان خطر لو رفتن پایان فصل اول «شکارچیان»]

فصل اول سریال «شکارچیان» را می‌توانید از طریق این لینک در پلتفرم «فیلم‌نت» تماشا کنید.

برچسب‌ها: تیتر یک،شکارچیان،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها