معرفی سریال «پادشاه تالسا»

بازگشت راکی

- 2 دقیقه مطالعه

‌می‌گویند سیلوستر استالونه در سه شبانه‌روز فیلمنامه «راکی» را نوشت و خودش به‌عنوان ستاره همین فیلم ایفای نقش کرد. ستاره‌ای که با همین نقش درحافظه بسیاری از سینمادوستان جایگاهی ویژه پیدا کرده و حالا با یک سریال جدید به میدان آمده است. استالونه پس از راکی اولین نقش بزرگ خود را در سریالی تلویزیونی بازی می‌کند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، این سریال که «پادشاه تالسا» نام دارد، اثری جنایی و درام است که ماجرای زندگی یک کابوی را روایت می‌کند. این کابوی که نقش آن را استالونه بازی می‌کند به‌تازگی از زندان آزاد شده و تصمیم دارد یک گروه جنایتکار را در سراسر منطقه سازماندهی کند. بدون شک اگر از طرفداران سفت و سخت استالونه هستید نباید فرصت تماشای این سریال جذاب و اکشن با داستانی جنایی را از دست بدهید.

درباره داستان
پادشاه تالسا به‌دنبال مافیای نیویورک با نام کاپو دوایت با بازی سیلوستر استالونه است. کاپو دوایت پس از حبسی طولانی از زندان آزاد می‌شود و طلب ۲۵ سال زندگی تلف شده‌اش در زندان را دارد. کاپو ماموریت دارد تا یک عملیات جنایی را به سرانجام برساند. او در اوکلاهاما برای تشکیل یک گروه بزرگ از جنایتکارها برنامه می‌ریزد.

ژنرال برای تشکیل این گروه در میان افراد غریبه جست‌وجو می‌کند زیرا اطمینان دارد که ورود دوستانش به این اکیپ با سوءاستفاده آن‌ها ‌همراه است. ژنرال سعی دارد قدرتی بزرگ‌تر و مخوف‌تر از هر قدرت دیگری را که در شهر حاکم است به‌دست آورد. او در این مسیر آزمون و خطاهای زیادی می‌کند اما در نتیجه به آنچه می‌خواهد می‌رسد اما قدرتی که نصیب او شده باعث حساس شدن بعضی افراد و گروه‌های دیگر می‌شود.

نکته‌های سریال
واکنش‌ها به سریال «پادشاه تhلسا» در مجموع مثبت بوده است. لس‌آنجلس تایمز در نقدی بر این سریال نوشته است: «پادشاه تالسا یک کمدی است که بیشتر روی شخصیت دوایت تمرکز دارد. دوایت خلافکاری قدیمی است که پس از سال‌ها از زندان آزاد شده و حالا انگار از غار بیرون آمده باشد، با تکنولوژی غریب و با تمام ترفندهای خلافکاری آشناست.»‌

ایندی وایر هم با اعطای امتیازی متوسط به این سریال نوشته است: «پادشاه تالسا زمان زیادی را برای توضیح اینکه چه شد اختصاص نمی‌دهد و فورا می‌رود سر اصل مطلب و شروع ماجرایی که مشتاق است برای مخاطبش روایت کند.» اما هالیوود ریپورتر چندان با سریال ارتباط برقرار نکرده و در نقد آن نوشته است: «هرچند که به صحنه‌های اکشن و معماهای کوچک متوسل می‌شود اما نمی‌تواند از پس قصه‌ای پرکشش و قوی برآید.»

[تاکنون یک فصل از سریال «پادشاه تالسا» در ۹ قسمت منتشر شده است که این ۹ قسمت را می‌توانید با مراجعه به این لینک در فیلم‌نت ببینید.]

منبع: هفت صبح

برچسب‌ها: انتخاب سردبیر،برگزیده،سیلوستر استالونه،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها