بررسی روش‌های نظارت بر کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانه ای

- 1 دقیقه مطالعه

در گزارشی پژوهشی روش‌های نظارتی مختلف برای سنجش کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانه‌ای بررسی شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، مرکز پژوهشگاه وزارت ارتباطات در گزارشی مروری بر روش‌های نظارتی مختلف برای سنجش کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانه‌ای داشته است.

با افزایش تعداد و تنوع برنامه­‌ها و خدمات چندرسانه‌ای، تلاش برای بهبود کیفیت و ارائه خدمات بهتر از دیدگاه شبکه و همچنین ارائه‌دهندگان خدمات افزایش یافته است. به منظور برآورده کردن انتظارات فزاینده مشتریان، ارائه‌دهندگان خدمات باید به طور دائم سطح فعلی کیفیت خدمات و کیفیت تجربی کاربران را اندازه‌گیری کنند.

در این گزارش، ابتدا به بررسی روش‌­های اندازه­‌گیری کیفیت انتها-به-انتهای سرویس، در برخی کشورهای پیشرو جهان می‌پردازیم سپس مروری بر روش‌های نظارتی مختلف برای سنجش کیفیت خدمت و کیفیت تجربی خدمات چندرسانه‌ای خواهیم داشت.

برای دسترسی به محتوای گزارش به لینک روبرو مراجعه کنید:                       https://vlib.itrc.ac.ir/parvan/resource/۱۶۲۵۵/

 

برچسب‌ها: اینترنت،برگزیده
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها