بن افلک با «حسابدار ۲» برمی‌گردد

- 1 دقیقه مطالعه

دومین قسمت فیلم «حسابدار» با بازی بن افلک در دست ساخت است.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، دومین قسمت فیلم «حسابدار» با بازی بن افلک در کمپانی مترو گلدوین میر ساخته می‌شود. علاوه بر او، جی.کی سیمونز، جان برنتال و سینتیا آدای رابینسون نیز تا کنون به تیم بازیگران پیوسته‌اند.

تولید دومین قسمت «حسابدار» از اواخر ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. این پروژه از سال ۲۰۱۷ در کمپانی برادران وارنر در دست بررسی بود تا اینکه برای ساخت به مترو گلدوین میر انتقال داده شده و اکنون در مرحله انتخاب بازیگر است.

گاوین اوکانر که کارگردانی فیلم اول را بعهده داشت به همراه بیل دوبوک، نویسنده قسمت قبل، باز هم به عنوان کارگردان و نویسنده در این قسمت حضور دارند. بن افلک به همراه مت دمون نیز تهیه‌کنندگان این درام جنایی هستند.

قسمت اول «حسابدار» در سال ۲۰۱۶ اکران شد و توانست ۸۶ میلیون دلار در گیشه داخلی و ۱۵۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته باشد. فیلم داستان یک نابغه ریاضی است که در پوشش کارمند یک شرکت حسابداری برای باندهای جنایتکار پولشویی می‌کند.

دومین قسمت این فیلم داستان خزانه‌داری با بازی آدای رابینسون است که بعد از کشته شدن مدیرش با شخصی به نام کریستین با بازی افلک، تماس می‌گیرد تا به کمک هم پرونده قتل را حل کنند.

فیلم‌های بن افلک را در فیلم نت ببینید.

مترجم: پریسا ایرانی

برچسب‌ها: برگزیده،بن افلک،تیتر یک
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها