تیزر قسمت دهم «آوای جادویی»

به جهنم خوش آمدی

- 1 دقیقه مطالعه

تیزر قسمت دهم مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» را می‌توانید در فیلم‌نت نیوز تماشا کنید.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، با ادامه مرحله دوم مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی»، حساسیت این مسابقه هم افزایش یافته است. تیزر قسمت دهم «آوای جادویی» بخش‌های برگزیده این قسمت را نشان می‌دهد که شامل نظرات متنوع داوران در مورد اجراها و همچنین ادامه بحث‌ها میان رضا صادقی و رضا یزدانی است.

در قسمت دهم «آوای جادویی»، رقابت درون گروهی داوران ادامه دارد و در این مرحله هنرجویان هر گروه جهت رفتن به مرحله سوم به صورت دو به دو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیزر دهمین قسمت مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی» را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

«آوای جادویی» رقابتی هیجان‌انگیز برای معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است. شرکت‌کنندگان این مسابقه با استفاده از تجربیات اساتید موسیقی، آموزش و انجام تمرین‌های مورد نیاز، برای موفقیت با یکدیگر رقابت می‌کنند. در نهایت، قضاوت و انتخاب افراد برتر برعهده مخاطبان برنامه است.

محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی چهار داور «آوای جادویی» هستند و علیرضا افکاری هم به‌عنوان کارشناس هنری در این مسابقه حضور دارد.

مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی و با اجرای علی اوجی، پنج‌شنبه هر هفته ساعت ۸ صبح به‌طور اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

برای تماشای ده قسمت منتشرشده از مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی» می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

 

برچسب‌ها: آوای جادویی،برگزیده،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها