تیم بازیگران فصل دوم «مدیر شیفت شب» (The Night Manager) تکمیل شد

- 1 دقیقه مطالعه
الیویا کلمن برای بازی در دومین فصل «مدیر شیفت شب» (The Night Manager) بازمی‌گردد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین٬ چند چهره آشنا از اولین فصل سریال «مدیر شیفت شب» برای بازی در دومین فصل آن٬ به تیم بازیگران پیوستند. الیویا کلمن برای بازی در نقش افسر اطلاعاتی به نام آنجلا بور٬ که برای ایفای این نقش نیز نامزد جایزه امی شده بود٬ نخستین نامی است که منتشر شده است. به گزارش این سایت خبری نوا چوپ٬ آلیستر پتری، داگلاس هاج و مایکل ناردون بازخواهند گشت.

البته این بازیگران قرار است باز هم در کنار تام هیدلستون٬ در نقش افسر نظامی سابق ایفای نقش کنند. از دیگر بازیگران فصل دوم این سریال می‌توان به کامیلا مورونه، دیگو کالوا، ایندیرا وارما، پل چاهیدی و هیلی اسکوایرز اشاره کرد.

فیلمبرداری فصل دوم «مدیر شیفت شب» اواخر امسال آغاز می‌شود و هشت سال بعد از پایان فصل اول ادامه می‌یابد. فیلمنامه این سریال با اقتباس از رمانی بریتانیایی به قلم جان لوکاره که در سال ۱۹۹۳ نوشته شده٬ ساخته شده است٬ اما جزپیات داستان فصل دوم هنوز منتشر نشده است. سوزانه بیر مانند فصل پیش کارگردانی این سریال را به‌عهده دارد و آن را با فیلمنامه‌ای به قلم دیوید فار جلوی دوربین می‌برد.

فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۶ برای شبکه بی بی سی ساخته شد و داستان مدیر شیفت شب هتلی در قاهره است که به اسنادی محرمانه درباره خرید و فروش سلاح‌های جنگی دست پیدا می‌کند٬ او با فرستادن اسناد به انگلستان و پیگیری این پرونده٬ با مافیای خرید و فروش سلاح آشنا می‌شود و در ادامه همکاری با آژانس اطلاعاتی انگلستان٬ سفری پرماجرا به اروپا و خاورمیانه دارد.

مترجم: پریسا ایرانی

فصل اول سریال «مدیر شیفت شب» را در فیلم نت ببینید.

جدیدترین اخبار فیلم و سریال سینمای ایران و جهان را در فیلم نت نیوز دنبال کنید.

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،الیویا کلمن،تام هیدلستون،مدیر شیفت شب
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها