اعلام تاریخ اکران «بیتل جویس ۲»

تیم برتون با شخصیت‌های عجیبش برمی‌گردد

- 1 دقیقه مطالعه

برادران وارنر به طور رسمی تاریخ اکران «بیتل جویس ۲» را تعیین کرده است.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از کُلیدر، برادران وارنر به طور رسمی تاریخ اکران «بیتل جویس ۲» را تعیین کرده است و این فیلم سرانجام در ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ روی صفحه نمایش بزرگ خواهد رفت.

از آنجایی که فیلم «بیتل جوییس» به دلیل جلوه های بصری وحشتناک و فضای ترسناکش بسیار شناخته شده است، منطقی است که برادران وارنر به دنبال انتشار «بیتل جویس ۲» در پاییز باشند.

«بیتل جویس ۲» به طور انحصاری در سینماها نمایش داده می شود. کمپانی برادران وارنر درنظر دارد پس از پایان دوره نمایش فیلم، آن را در سرویس استریم جدید خود به نام «Max» در دسترس قرار خواهد داد.

تیم برتون، فیلمساز افسانه‌ای در اوایل کار خود با کارگردانی فیلم‌های کوتاه متعدد، یک فیلم تلویزیونی و اولین کارگردانی فیلم بلند به نام «ماجراجویی بزرگ پی‌وی» طرفداران زیادی پیدا کرد اما پس از اکران «بیتل جویس» در سال ۱۹۸۵ به شهرت واقعی رسید.

«بیتل جویس» یکی از نمادین ترین کمدی های ترسناک ساخته شده تاکنون است. «بیتل جویس» داستان روح زن و شوهری را که به تازگی درگذشته اند دنبال می‌کند که سعی می‌کنند خانواده‌ای را که پس از مرگشان مالک خانه‌شان شده‌اند، فراری دهند. این فیلم با نام «بتلژوز» شخصیت شرور فیلم در یادها مانده است.

ترجمه: مهشید محمدی مرام

برچسب‌ها: برگزیده،تیتر یک،تیم برتون
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها