برادرزاده ستاره بزرگ موسیقی پاپ، نقش او را ایفا خواهد کرد

جعفر جکسون به جای مایکل جکسون

- 1 دقیقه مطالعه

جعفر جکسون، نقش مایکل جکسون را در یک فیلم زندگینامه‌ای ایفا خواهد کرد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از گاردین، روز گذشته تایید شد که جعفر جکسون، برادرزاده مایکل جکسون، نقش این شمایل بزرگ موسیقی پاپ را در یک فیلم زندگینامه‌ای به کارگردانی آنتوان فوکوآ ایفا خواهد کرد.

این فیلم که «مایکل» نام دارد اولین نقش مهم سینمایی جعفر ۲۶ ساله خواهد بود که دومین پسر جوان جرمین جکسون، برادر بزرگ‌تر مایکل، ترانه‌سرا و عضو گروه مشهور «جکسون ۵» است.
مایکل جکسون که از کودکی ستاره گروه موسیقی خانوادگی خود به نام جکسون ۵ بود در ادامه به عنوان یکی از موفق ترین هنرمندان انفرادی تمام دوران ارتقا یافت، لقب سلطان پاپ را دریافت کرد و در سال ۲۰۰۹ در سن ۵۰ سالگی درگذشت.
گراهام کینگ، تهیه‌کننده این فیلم که همچنین تهیه‌کننده فیلم زندگی‌نامه‌ای برنده اسکار مربوط به گروه موسیقی کوئین، «راپسودی بوهمی» بوده، می‌گوید که تیم سازنده این فیلم قبل از اینکه به سراغ جعفر بروند، دنیا زا به دنبال بازیگری برای نقش جکسون زیر پا گذاشته‌اند.
فوکوآ، کارگردان فیلم، گفت که فیلم «مایکل»، «سفر مردی را دنبال می‌کند که به سلطان پاک تبدیل شد»، درحالی‌که لاینزگیت (استودیوی تهیه‌کننده فیلم)، اعلام کرده که این فیلم «مشهورترین اجراهای جکسون که او را به بزرگ‌ترین سرگرمی‌ساز تمام دوره‌ها تبدیل کرد» را شامل خواهد شد.

 

برچسب‌ها: برگزیده،مایکل جکسون
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها