محمود بصیری از دوستان سالیان دور مرحوم داود رشیدی است

خاطره‌ جالب محمود بصیری از داود رشیدی

- 1 دقیقه مطالعه

محمود بصیری در گفتگویی کوتاه با خبرگزاری ایسنا در سال ۱۳۹۵، گفت: داود رشیدی اگر جوانی را می‌دید که استعدادی دارد، هرگز او را رها نمی‌کرد.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، محمود بصیری بازیگر سینما و تلویزیون که از دوستان خانواده رشیدی است که در چند اثر سینمایی و تلوزیونی هم با ایشان همکاری کرده بود، با ابراز تأسف از درگذشت این هنرمند  گفت:‌ آقای رشیدی رئیس واحد نمایش تلویزیون بود و دید بسیار گسترده و مثبتی داشت. اگر جوانی را می‌دید که استعدادی دارد هرگز او را رها نمی‌کرد و پیگیر کارش می‌شد، او از آن مدیرانی نبود که منتظر باشد هنرمندان سراغش بروند و پیشنهادی بدهند بلکه خودش پیگیر کارها می‌شد.

این بازیگر مهمترین ویژگی رشیدی را انسان بودن او دانست و یادآور شد: سال ۴۹ برای اولین بار یکدیگر را دیدیم و او به من اجازه داد، به مدت چهار سال در کلاس درسش در دانشگاه به صورت آزاد بنشینم، در حالی که من حتی دیپلم هم نداشتم.

بصیری اضافه کرد: آقای رشیدی مرا به هنرمندانی مانند محمود استادمحمد، علی حاتمی، امیرنادری و… معرفی کرد تا با من کار کند. سرکارهای او حاضر بودم تا یک نیزه بگیرم و فقط بایستم چون می‌دانستم با همین حضور هم مطالب بسیاری از او یاد می‌گیرم.

او در پایان صحبتش بار دیگر تأکید کرد: آقای رشیدی با دقت همه چیز را زیر نظر داشت و اگر احساس می‌کرد جوانی استعداد دارد خودش شرایط را برای فعالیت او ایجاد می‌کرد. هنرمند و انسانی بسیار بزرگ بود که رفتنش باعث تأسف همه ماست.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها: احترام برومند،برگزیده،داود رشیدی،لیلی رشیدی،محمود بصیری
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها