بعضی کارهایی که بازیگران مشهور ناچار به انجامش شدند

دوست نداشتم، اما مجبور شدم

- 2 دقیقه مطالعه

بازیگری شغل فوق‌العاده سختی است و اگر قرار باشد کسی این حرفه را به شکل جدی و تخصصی دنبال کند، باید پیه خیلی چیزها را به تنش بمالد. گاهی بازیگر ناچار است برای ایفای نقش کاری انجام بدهد که از آن نفرت دارد. زیاد و کم کردن وزن که بسیار رایج است و از آن صرف نظر می‌کنیم، اما مثال‌های دیگری در مورد این دشواری وجود دارد که شاید بعضی از آنها بامزه باشد.

– مهدی هاشمی در فیلم «هیچ» حسابی غذا خورد تا بدنش کلیه‌های اضافی تولید کند. سکانسی در این فیلم وجود دارد که او با ولع تخم مرغ نیمرو می‌خورد، در حالی که از این کار متنفر بوده. هاشمی می‌گوید: «به طور كل من فرد كم خوراكي هستم و در این فیلم اذیت شدم، اما از همه بدتر خوردن تخم‌مرغ بود. نه تنها از تخم‌مرغ بدم مي‌آيد بلكه حتي سالي يك بار هم از آن استفاده نمي‌كنم. از بد حادثه اين سكانس از بخش‌هايي بود كه كارگردان زياد كات داد و من بارها مجبور بودم از اول تخم‌مرغ بخورم تا اين كه حالم بد شد و مرا به بیمارستان بردند!»

– رضا کیانیان در فیلم «یه حبه قند» یکی، دو رقص جانانه دارد، در حالی که قبلا هرگز این کار را نکرده بود. خودش می‌‎گوید: «می‌دانید من در زندگی عادی‌ام هرگز نرقصیده‌ام؟! حتی در عروسی خودم هم نرقصیده‌ام. چون خجالتی‌ام، حتی فکر می‌کنم بد است مرد گنده برقصد.» او البته بعدتر در فیلم «دلم می‌خواد» حسابی جبران کرد و تلافی نرقصیدن شب عروسی‌اش را هم در آورد!

– سیگار کشیدن هم از جمله وظایفی است که انجامش برای برخی بازیگران دشوار به نظر می‌رسد. به عنوان مثال سروش صحت در فیلم «قیچی» پس از سیزده سال ناچار شد سیگار بکشد. او البته می‌گوید بعد از این برداشت وسوسه نشد که مصرف سیگار را از سر بگیرد.

– بیتا بادران می‌گوید با وجود بیزاری‌اش از سیگار، در فیلم «دم سرد» ناچار شده ششصدوپنجاه نخ سیگار بکشد!

– آموختن موسیقی هم برای پروژه‌های مختلف بسیار رایج است. مهتاب کرامتی برای ایفای نقش در فیلم «شبانه‌روز» ناچار شد کلاس سه‌تار برود، محمدرضا فروتن هم برای نقش‌آفرینی در فیلم درخشان «شب یلدا» معلم آواز گرفت. پری ملکی استاد او بود.

– و البته آموزش اسب‌سواری؛ محمود پاک‌نیت خاطره ترسناکی از زمین خوردن محمد فیلی (نسیم بیک) هنگام آموزش اسب‌سواری برای سریال «روزی روزگاری» دارد. فیلی از روی اسب زمین خورد و سه ماه نتوانست روی آن بنشیند!

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها