راسل کرو در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی جشنواره کارلووی واری

راسل کرو: هیچ چیزی از «گلادیاتور ۲» نمی‌دانم!

- 1 دقیقه مطالعه

پنجاه و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری در کشور جمهوری چک با اعطای جایزه گوی بلورین افتخاری به «راسل کرو» بازیگر استرالیایی آغاز به کار کرد.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز به نقل از ایندی وایر، راسل کرو بازیگر سرشناس هالیوودی که برای دریافت گوی بلورین پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم کارلووی واری به پاس یک عمر دستاورد بازیگری به این جشنواره سینمایی رفته است، شب گذشته در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در بخشی از این جلسه به سوالاتی در مورد ساخت قسمت دوم فیلم «گلادیاتور» پاسخ داد.

راسل کرو در این باره گفت : من هیچ چیزی در مورد بازیگران قسمت دوم و یا طرح داستانی آن نمی دانم چون همانطور که به یاد دارید من در قسمت اول مردم! اما به این مسئله آگاه هستم که اگر ریدلی اسکات تصمیم گرفته پس از بیست سال قسمت دوم این فیلم را بسازد حتما دلایل قوی داشته است، همچنین برای تیم سازنده این فیلم و بازیگرانش آرزوی موفقیت می کنم اما من در این فیلم حضور ندارم و نمی دانم چرا مدام این پرسش از من مطرح می شود؟!

 

پل مسکال، پدرو پاسکال، دنزل واشنگتن و کانی نیلسن در دنباله فیلم «گلادیاتور» ایفای نقش می‌کنند. ریدلی اسکات، کارگردان فیلم اول، پشت دوربین قسمت دوم هم قرار دارد و فیلمنامه این فیلم را هم دیوید اسکاریا نوشته است.

«گلادیاتور» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های زمان اکرانش بود که برنده پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو شد. قسمت دوم «گلادیاتور» قرار است ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده سینماها برود.

برچسب‌ها: تیتر یک،راسل کرو،ریدلی اسکات،گلادیاتور،گلادیاتور 2
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها