از پوستر و تاریخ رسمی اکران جدیدترین فیلم دیوید فینچر رونمایی شد

رونمایی از پوستر کنجکاوی برانگیزترین محصول سال

- 1 دقیقه مطالعه

تنها چند روز مانده به آغاز هشتادمین دوره جشنواره فیلم ونیز از پوستر رسمی فیلم سینمایی «قاتل» جدیدترین ساخته دیوید فینچر رونمایی شد.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، فیلم سینمایی «قاتل» آخرین ساخته کارگردان صاحب نام و مطرح سینمای هالیوود دیوید فینچر قرار است تا چند روز آینده اولین نمایش رسمی خود را در هشتادمین دوره جشنواره فیلم ونیز تجربه کند، اثری که بسیاری از علاقمندان سینما و همچنین آثار دیوید فینچر برای تماشای آن لحظه شماری می کنند. حالا و با نزدیک شدن به مراسم رونمایی این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم ونیز کمپانی نتفیلیکس از پوستر و تاریخ انتشار این فیلم سینمایی پرده‌برداری کرد. به گفته کمپانی نتفیلیکس فیلم سینمایی «قاتل» در تاریخ دهم نوامبر مصادف با ۱۹ آبان ماه به صورت آنلاین عرضه خواهد شد. همچنین اعلام شده است این فیلم سینمایی پیش از اکران آنلاین چند نمایش محدود را هم تجربه خواهد کرد. بسیاری از منتقدین و کارشناسان سینمایی معتقدند، جدیدترین ساخته دیوید فینچر می تواند از بخت‌های اصلی جشنواره فیلم ونیز و همچنین فصل جوایز باشد.

در این فیلم مایکل فاسبندر و تیلدا سوئینتن ایفای نقش می‌کنند. پوستر فیلم سینمایی «قاتل» با شعار : همه چیز اجراست. ساعاتی پیش توسط کمپانی نتفیلیکس عرضه شد.

 

 

جدیدترین ساخته دیوید فینچر

برچسب‌ها: باشگاه مشت زنی،برگزیده،تیلدا سوئینتین،شبکه اجتماعی،قاتل،مایکل فاسبندر،منک،هفت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها