رونمایی از گریم و لباس تیموتی شالامی در نقش باب دیلن

- 2 دقیقه مطالعه

تیموتی شالامی در پشت صحنه‌ فیلم «یک ناشناس کامل» در نیویورک، به باب دیلن تبدیل شده است.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از مجله پیپل، تیموتی شالامی بازیگر ۲۸ ساله که قرار است در فیلم «یک ناشناس کامل» نقش باب دیلن هنرمند موسیقی فولک را ایفا کند، روز یکشنبه در حال قدم زدن در محله چلسی نیویورک، با لباسی که یادآور سبک لباس‌های دیلن در قرن بیستم است، دیده شد.

پس از آنکه آخرین بار او را با شال قدیمی و کلاه کاغذفروش دیده بودیم، شالامی بار دیگر و این بار با ظاهری آراسته‌تر از دنیای دیلن، عکاسی شد.

روز یکشنبه، ستاره فیلم «تل ماسه» در حالی که دست‌هایش را در جیب‌هایش فرو برده بود، در تصاویر جدیدی که از او گرفته شده به هنگام قدم زدن با پیراهن دکمه‌دار سیاه، شلوار سبز، کت چرم قهوه‌ای، عینک آفتابی و با موهای به هم ریخته‌اش، دیده می‌شود.

در اطراف شالامی، در حالی که او برای ایفای یک صحنه خاص، در مقابل هتل چلسی ایستاده بود، خودروهایی که یادآور دهه‌های ۶۰ و ۷۰ هستند قرار دارند. او فیلم را «یک داستان واقعی جذاب درباره یک لحظه‌ی شگفت‌انگیز در صحنه آمریکا» خوانده است.

گفته می‌شود که فیلم همچنین شامل ایفای نقش سایر ستارگان آن زمان از جمله وودی گاتری، جوآن باز و پیت سیگر خواهد بود. ال فانینگ نقش پارتنر عاطفی دیلن، سیلوی روسو، و ادوارد نورتون نقش سیگر را ایفا خواهند کرد.

«یک ناشناس کامل» هنوز تاریخ انتشاری ندارد.

مترجم: مهشید محمدی مرام

برچسب‌ها: باب دیلن،برگزیده،تیتر یک،تیموتی شالامی،یک ناشناس کامل
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها