از آنونس «داستان شگفت انگیر هنری شوگر» رونمایی شد

رونمایی از جهان تازه وس اندرسون

- 1 دقیقه مطالعه

از اولین آنونس رسمی فیلم «داستان شگفت انگیز هنری شوگر» ساخته وس اندرسون رونمایی شد.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، کمپانی نتفلیکس اولین تریلر فیلم «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» (The Wonderful Story of Henry Sugar) را رونمایی کرد. این فیلم به تازگی در جشنواره ونیز هشتادم روی پرده رفته و با ۴ دقیقه تشویق ایستاده مواجه شده است. بندیکت کامبربچ، رالف فاینز، بن کینگزلی، روپرت فرند و دو پاتل در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. فیلم ۴۰ دقیقه‌ای «هنری شوگر» پس از اکران در جشنواره ونیز از منتقدین امتیاز ۹۵ درصد «راتن تومیتوز» بر اساس ۲۰ نقد را دریافت کرد.

این اقتباس از آثار رولد دال از چهار فیلم کوتاه تشکیل شده که طی چند روز از نتفلیکس پخش خواهند شد. «هنری شوگر» به صورت محدود از ۲۰ سپتامبر در سالن‌های سینما اکران می‌شود.

«هنری شوگر» با بازی بندیکت کامبربچ مردی ثروتمند با میل شدیدی به قمار است. یک روز، هنری گزارشی پزشکی را کشف می‌کند که از بیماری هندی می‌گوید که به‌رغم بسته بودن چشمانش می‌توانست ببیند. این مرد از این استعداد عجیبش برای فریب دادن بینندگان سیرک استفاده می‌کند. «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و شش نفر دیگر» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه نوشته دال در سال ۱۹۷۷ است که مخاطبین بزرگسال‌تر را هدف قرار داده است. این اقتباس از «هنری شوگر» از چهار داستان تشکیل شده و بازیگران نقش‌های مختلفی بازی می‌کنند.

کمپانی نتفلیکس «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» را ۲۷ سپتامبر پخش خواهد کرد.

برچسب‌ها: برگزیده،جزیره سگ ها،جشنواره ونیز،هنری شوگر،وس اندرسون
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها