ستایش‌نامه استیون کینگ برای آخرین ساخته دیمین شزل

ستایش خالق رمان «درخشش» از «بابیلون»

فیلم تازه کارگردان لالالند
- 1 دقیقه مطالعه

استیون کینگ خالق مشهورترین و مهم‌ترین رمان‌های ژانر وحشت در آمریکا که از برخی آثار او اقتباس‌های سینمایی هم صورت گرفته است در توییتر خود به تعریف از آخرین ساخته دیمین شزل پرداخته است.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، فیلم سینمایی «بابیلون» (Babylon) آخرین ساخته دیمین شزل با امتیاز ۵۷ درصد «راتن تومیتوز» و زیان ۸۷ میلیون دلاری برای پارامونت یک شکست هنری و تجاری شمرده شد اما استیون کینگ نویسنده ژانر وحشت به تازگی ادعا کرده است که مخاطبین در دهه‌های بعد قدر آن را خواهند دانست. این فیلم با بودجه ۸۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۶۳ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

کینگ در توییتر خود نوشت: شاید این ادعا بیشتر مسائلی را درباره من بگوید تا فیلم، اما به نظر من «بابیلون» فیلم کاملاً درخشانی بود – افراطی، غیرمعمول، مضحک و تأمل‌برانگیز. شاید یکی از آن فیلم‌هایی باشد که نقدهای بدی دریافت می‌کنند اما ۲۰ سال بعد کلاسیک دانسته می‌شوند.

«بابیلون» یک فیلم درام تاریخی با رده سنی بزرگسال (R) است و گذر هالیوود از فیلم‌های صامت و رسیدن به صنعت فیلم‌های ناطق را روایت می‌کند. برد پیت در این فیلم نقش جان گیلبرت ستاره سینمای صامت، مارگو رابی نقش کلارا بو و توبی مگوایر نقش چارلی چاپلین را بازی کردند.

منبع: ۳۰نما

برچسب‌ها: برد پیت،برگزیده،مارگو رابی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها