جشن قهرمانی پرسپولیس با طعم «پدرخوانده»

شهروند بازی رو برد!

- 1 دقیقه مطالعه

حضور کامبیز دیرباز در رختکن تیم فوتبال پرسپولیس و ارجاع علیرضا بیرانوند به بازی مافیا، از جمله نکات جالب جشن قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال بود.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس روز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ با غلبه بر تیم نساجی مازندران عنوان قهرمانی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را به دست آورد.

کامبیز دیرباز که از طرفداران مشهور پرسپولیس است این بازی را از نزدیک تماشا کرد و پس از پایان بازی، با حضور در رختکن تیم پرسپولیس به همراه بازیکنان این تیم به شادمانی پرداخت. در این میان، علیرضا بیرانوند با ارجاع به بازی مافیا، ویدیویی از دیرباز و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس ضبط کرد که در ساعات اخیر مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به‌تازگی پخش فصل اول رئالیتی شوی «پدرخوانده»، مافیا به روایت سعید ابوطالب، در پلتفرم فیلم‌نت به‌پایان رسید. کامبیز دیرباز در این بازی نقش گرداننده را با تسلط ایفا کرده بود و ارجاع بیرانوند به همین قضیه بود.

فصل دوم «پدرخوانده» هم در دست تولید است و قرار است به‌زودی توسط پلتفرم فیلم‌نت عرضه شود.

ویدیوی ضبط‌شده توسط علیرضا بیرانوند را می‌توانید در ادامه تماشا کنید. لازم به ذکر است که این ویدیو را وبسایت ورزش ۳ منتشر کرده است.

برچسب‌ها: برگزیده،پدرخوانده،فیلم نت،کامبیز دیرباز
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها