فیلم هندی «صلابت» با دوبله اختصاصی به فیلم‌نت آمد

بدون شجاعت، افتخاری در کار نیست

- 1 دقیقه مطالعه

فیلم «صلابت» با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، فیلم هندی «صلابت» با دوبله اختصاصی توسط پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به سینمای روز جهان قرار گرفت.

«صلابت» محصول سال ۲۰۲۳ است و توسط اچ. وینوث کارگردانی شده است. این فیلم در ژانرهای جنایی، ماجرایی و اکشن ساخته شده است. آجیت کومار، منجو وریر، ساموتیراکانی، جان کوکن و ماهانادی شانکار در «صلابت» بازی کرده‌اند.

فیلم «صلابت» داستان جنایتکاری باهوش است که به همراه تیمش، تصمیم به سرقت از بانک می‌گیرد. هیچ‌کس انگیزه آنها را از این سرقت نمی‌داند چرا که پول آدم‌های عادی غارت شده است و در این بانک نگهداری می‌شود.

«صلابت» با جمله تبلیغاتی «بدون جرئت، افتخاری در کار نیست» از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ روی پرده رفت و از ۸ فوریه ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس در دسترس مخاطبان نمایش خانگی قرار گرفت.

فیلم «صلابت» در مجموع واکنش‌های متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرد. بازی آجیت کومار در نقش اصلی از جمله عناصر فیلم بود که با تحسین تقریبا یکدست منتقدان روبه‌رو شد. منتقدان هندی همچنین جنبه‌های اکشن «صلابت» را تحسین کرده و به این اشاره کردند که این فیلم سرقتی، پرسش‌های زیادی را در مورد موسسات مالی و تاثیر آنها بر مردم عادی مطرح می‌کند هر چند در این زمینه چندان عمیق نمی‌شود.

فیلم «صلابت» را می‌توانید با دوبله اختصاصی فیلم‌نت در این آدرس تماشا کنید.

برچسب‌ها: تیتر یک،سینمای هند،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها