«توپ‌های عجیب‌وغریب» محصول انیمیشنی جدید نتفلیکس است

ماجراهای هیجان‌انگیز پسر حبابی

- 1 دقیقه مطالعه

سریال انیمیشنی «توپ‌های عجیب‌وغریب» یکی از محصولات جدید نتفلیکس است که به‌تازگی فصل اول آن با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شده است.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، فصل اول سریال انیمیشنی «توپ‌های عجیب‌وغریب» در پلتفرم فیلم‌نت دوبله شد.

«توپ‌های عجیب‌وغریب» یک انیمیشن سریالی در ژانرهای ماجرایی و کمدی است که دو فصل اول آن به‌ترتیب در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس توزیع شده‌اند.

جیمز رالیسون و اتان بنویل خالقان «توپ‌های عجیب‌وغریب» هستند. رالیسون علاوه بر تولید «توپ‌های عجیب‌وغریب»، صداپیشگی شخصیت اصلی این مجموعه را نیز بر عهده داشت. جولیان گانت، کیمبرلی بروکس، کارل فارولو و گری آنتونی ویلیامز از دیگر صداپیشگان انیمیشن سریالی «توپ‌های عجیب‌وغریب» محسوب می‌شوند.

سریال «توپ‌های عجیب‌وغریب»، داستان پسربچه‌ای حبابی‌شکل به نام جیمز است که به همراه بهترین دوستانش، مکس و اکو ماجراهای هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند. در هر قسمت شاهد زیر سوال بردن هنجارهای اجتماعی توسط جیمز هستیم؛ امری که عموما منجر به خلق موقعیتی فاجعه‌آمیز می‌شود!

انیمیشن سریالی «توپ‌های عجیب‌وغریب» برای کودکان بالاتر از ۳ سال مناسب است. فصل اول این مجموعه در ۱۲ قسمت ۱۴ تا ۱۷ دقیقه‌ای و با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شده است.

برای تماشای «توپ‌های عجیب‌وغریب» می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

برچسب‌ها: تیتر یک،سریال 2023،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها