نشریات معتبر جهان درباره سریال «اتاق شلوغ» چه نوشتند؟

مسحورکننده

- 2 دقیقه مطالعه

مینی‌سریال روانشناختی «اتاق شلوغ» ساخته آکیوا گلدزمن که این روزها از پلتفرم فیلم‌نت عرضه شده، بین منتقدان جهان نیز مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، مینی سریال روانشناختی «اتاق شلوغ» ساخته آکیوا گلدزمن است که با الهام از کتاب غیرداستانی «اذهان بیلی میلیگان» نوشته دنیل کیز با بازی تام هالند و آماندا سایفرد ساخته شده است. آکیوا گلدزمن کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی است که بیشتر به واسطه نوشتن فیلمنامه فیلم های «ذهن زیبا» و «رمز داوینچی» هر دو ساخته ران هاوارد شناخته می شود. منتقدان درباره سریال «اتاق شلوغ» ساخته سال ۲۰۲۳ این فیلمساز نظر چندان مثبتی نداشته اند. این سریال از نقد ۲۶ منتقد در وبسایت متاکریتیک امتیاز ۴۸ را از ۱۰۰ دریافت کرده است.

متیو گیلبرت منتقد «بوستون گلوب» درباره این مجموعه نوشت: در این سریال به ویژه در بخش دادگاه لحظاتی وجود دارد که به برخی از ترفندها و حقه های خیلی آشنا و تکراری اشاره می کند. با این حال، مجموعه یک ساختارشکنی متواضعانه و تااندازه ای قانع کننده از یک اختلال جدی ارائه می دهد، چیزی که احتمالا تا مدت ها با شما همراه خواهد بود.

رندی مه‌یرز منتقد «مرکوری نیوز» نیز نوشت: آکیوا گلدزمن از موقعیت و شرایط سال ۱۹۷۹ نهایت استفاده را برده و یک تریلر روانشناختی موفق با اجراهای خوب و کارگردانی دقیق خلق کرده است. با این حال باید گفت سریال به تام هالند تعلق دارد، بازی هیجان انگیز تام هالند «اتاق شلوغ» را به یک سطح و مقام تازه برده است.

نیک هیلتون منتقد «ایندیپندنت» نوشت: گروه بازیگران این سریال قوی هستند اساس قصه که پیش از این دراماتیزه شده (اشاره به کتاب)، معمولا برای ژانر ترسناک قانع کننده تر است.

جان اندرسن مننقد «وال استریت ژورنال» نوشت: در ابتدا مجموعه به نظر بی هدف می آید- و البته بدون جذابیت نیست اما به نظر می رسد یک هدف مشخص ندارد- همه نکات سریال از اپیزود ۶ کنار هم می آیند که این اتفاق برای آنها که صبور بوده اند خوب است. بازی های مجموعه نیز در بدترین حالت، مسحور کننده است.

مت روش منتقد «مجله تی‌وی‌گاید» نیز به همین مساله بهتر شدن سریال از اپیزود ۶ اشاره کرد و نوشت: اگر بتوانید ۵ اپیزود اول را تماشا کنید از اپیزود ششم پاداش دریافت خواهید کرد.

رابرت لوین منتقد «نیوزدی» که از سریال متنفر بود، نوشت: تصور سریالی بدتر از  سریال «اتاق شلوغ» سخت است.

ناندل بلال منتقد وبسایت «راجر ایبرت دات‌کام» نیز نوشت: در چند مدت اخیر این سریال سطحی ترین پژوهش درباره بیماری های روانی بوده است.

جوئل کلر منتقد «دِسایدر»هم نوشت: بازی های سریال به اندازه کافی قانع کننده است که شما را به خود جذب کند با این حال درباره سرعت پیش رفتن قصه چندان مطمئن نیستم، شاید مخاطب ها در قسمت های دوم یا سوم دستان خود را به نشانه ناامید شدن از مجموعه بالا ببرند.

سریال «اتاق شلوغ» را در فیلم نت در این آدرس ببینید.

محمدامین شکاری

 

برچسب‌ها: انتخاب سردبیر،تیتر یک،سریال 2023،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها