دوبله اختصاصی فیلم «جرج فورمن بزرگ» در فیلم‌نت

مشت‌زن ۴۵ساله‌ای که قهرمان جهان شد

- 1 دقیقه مطالعه

فیلم سینمایی «جرج فورمن بزرگ» با بازی فارست ویتاکر در پلتفرم فیلم‌نت دوبله شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، فیلم «جرج فورمن بزرگ» با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

«جرج فورمن بزرگ» از محصولات سال ۲۰۲۳ سینمای آمریکا فیلمی در ژانرهای درام، ورزشی و زندگینامه‌ای است که داستان زندگی قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان و دارنده مدال طلای المپیک، جرج فورمن، را روایت می‌کند. جرج زمانی که در ۴۵ سالگی از نظر مالی به مشکل می‌خورد، دوباره به رینگ بازمی‌گردد و عنوان مسن‌ترین قهرمان بوکسور جهان را از آن خود می‌کند.

جرج فورمن دو بار قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان شد اما شاید بیش از هر چیزی با نبرد مشهور با محمدعلی کلی در سال ۱۹۷۴ به یاد آورده می‌شود. این مبارزه که با عنوان «غرش در جنگل» (Rumble in Jungle) شناخته می‌شود با شکست جرج فورمن و از دست رفتن عنوان قهرمانی جهان برای او به پایان رسید. مایکل مان در سکانس پایانی فیلم «علی» این نبرد را بازسازی کرد.

فورمن یکی از اعجوبه‌های تاریخ ورزش بوکس محسوب می‌شود. او تا همین امروز مسن‌ترین مشت‌زن سنگین‌وزنی است که توانست عنوان قهرمانی جهان را به‌دست بیاورد. فیلم «جرج فورمن بزرگ» هم به همین مقطع از زندگی او می‌پردازد.

فیلم «جرج فورمن بزرگ» به کارگردانی جرج تیلمن جونیور ساخته شده است و در آن بازیگرانی چون فارست ویتاکر، کریس دیویس، یاسمین ماتیوس، جان ماگارو و سالیوان جونز ایفای نقش کرده‌اند.

«جرج فورمن بزرگ» را می‌توانید با مراجعه به این لینک با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

منبع: پانا

برچسب‌ها: تیتر یک،جرج فورمن،جرج فورمن بزرگ،فارست ویتاکر،فیلم نت،فیلم‌های 2023
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها