«سام و نرگس» را در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید

نخستین بازی محمدرضا گلزار در نمایش خانگی

- 1 دقیقه مطالعه

 نسخه اصلاح‌شده فیلم «سام و نرگس»، نخستین تجربه بازیگری محمدرضا گلزار، توسط پلتفرم «فیلم‌نت» وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، زنده‌یاد ایرج قادری در سال ۱۳۷۹ فیلم «سام و نرگس» را به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته در مؤسسه هدایت فیلم جلوی دوربین برد. او نقش اول فیلمش را به محمدرضا گلزار سپرد که تا پیش از این به عنوان نوازنده در گروه موسیقی «آریان» مشغول به کار بود.

گلزار با فیلم «سام و نرگس» پا به عرصه بازیگری گذاشت و موفق شد در کمترین زمان ممکن خودش را به عنوان یک سوپر استار در سینمای ایران معرفی کند. این فیلم بدون حضور در جشنواره فیلم فجر، ۲۷ شهریورماه سال ۱۳۸۱ در سینماهای ایران به اکران درآمد و توانست به فروش قابل توجهی هم دست پیدا کند.

در فیلم«سام و نرگس» گلزار در نقش جوانی به نام «سام» ایفای نقش کرده است. او به تدریج شیفته «هدیه» خواهر «عبد» دوست صمیمی خود می‌شود و همین آن‌ها را وارد چالش تازه‌ای می‌کند.

محمود کاکاوند نقش عبد را بازی می‌کند و نوشین حسین‌خانی هم ایفاگر نقش «هدیه» است. کاکاوند مدتی بعد از بازی در فیلم «سام و نرگس» از دنیا رفت تا این فیلم تبدیل به اولین و آخرین تجربه بازیگری او شود. زنده‌یاد اسماعیل شنگله، اکرم محمدی، پوراندخت مهیمن، هادی مهدی‌کیا و بی‌تا توکلی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

گلزار و قادری بعد از فیلم «سام ونرگس» در فیلم «چشمان سیاه» نیز با هم همکاری کردند که این پروژه آخرین کار مشترک آن‌ها محسوب می‌شود.

فیلم «سام و نرگس» را می‌توانید از طریق این لینک در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

منبع: فیلم‌نیوز

برچسب‌ها: ایرج قادری،برگزیده،سام و نرگس،فیلم نت،محمدرضا گلزار
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها