معرفی سریال «برون‌یابی‌ها»

پرستاره‌ترین سریال سال

- 2 دقیقه مطالعه

مجموعه کوتاه و پرستاره «برون‌یابی‌ها» از ۲۶ اسفند پخش می‌شود.

به گزارش فیلم‌نت، اپل اولین تریلر سریال کوتاه «برون‌یابی‌ها» (Extrapolations) را منتشر کرد. «برون‌یابی‌ها» یک مجموعه آنتولوژی است که اسکات ز. برنز (فیلمنامه‌نویس فیلم‌هایی چون «اولتیماتوم بورن» و «شیوع») کارگردانی آن را بر عهده داشته و به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی هم در تولید آن مشارکت کرده است. مجموعه آنتولوژی به مجموعه‌ای گفته می‌شود که هر قسمت یا فصل آن دارای داستان و گاه بازیگران مجزایی است.

«برون‌یابی‌ها» شامل هشت قسمت است و یک بازه زمانی ۳۳ ساله را پوشش می‌دهد. این مجموعه به بررسی وضعیت زمین در آینده‌ای می‌پردازد که تحت تاثیر تغییرات آب و هوایی ویرانگر قرار گرفته است. این مجموعه با نمایش زندگی هشت خانواده از سراسر جهان نشان می‌دهد که چگونه لزوم سازگارشدن با بحران محیطی برای زنده‌ماندن بر عشق، ایمان، کار و خانواده تاثیر می‌گذارد.

انبوهی از ستارگان سینما و تلویزیون آمریکا در «برون‌یابی‌ها» نقش‌آفرینی کرده‌اند. طبق اطلاعات موجود در وبسایت IMDB الیزا گونزالس، توبی مگوایر، ماریون کوتیار، فارست ویتاکر و سیمون دئوناریان بازیگرانی هستند که در هر هشت اپیزود «برون‌یابی‌ها» حضور دارند و تعدادی دیگر از بازیگران شناخته‌شده همچون ادوارد نورتون، کیت هرینگتون، کری راسل، دایان لین، مریل استریپ، دیوید شوییمر، سیه‌نا میلر، هیتر گراهام، جاد هرش، طاهر رحیم، جما چن و یارا شهیدی هم هر کدام در یکی از اپیزودها حضور دارند.

جدا از تیم بازیگری چشمگیر، به‌نظر می‌رسد که اپل بودجه نسبتا هنگفتی را نیز صرف جلوه‌های بصری خیره‌کننده کرده است. سه اپیزود اول «برون‌یابی‌ها» قرار است ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) پخش شود.

برچسب‌ها: برگزیده
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها