پس از اعلام تاریخ اکران

پوستر جدید «مگالوپولیس» منتشر شد

- 2 دقیقه مطالعه
پوستر جدیدی از فیلم «مگالوپولیس» جدیدترین اثر فرانسیس فورد کاپولا، روز گذشته منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از کلایدر، پوستر جدیدی از فیلم «مگالوپولیس» (Megalopolis) به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا، روز گذشته منتشر شد.

با حضور یک بازیگر تمام ستاره، آدام درایور و بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری و داستانی که ایده‌اش ظاهرا از ۴۰ سال گذشته تاکنون در سر کاپولا بوده است؛ «مگالوپولیس» به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین پروژه کاپولا تا به امروز توصیف می‌شود.

فرانسیس فورد کاپولا که برای سه‌گانه «پدرخوانده» به یکی از تحسین شده‌ترین فیلمسازان تمام دوران تبدیل شده است، با این وجود او در سال‌های اخیر ساکت بوده و از سال ۲۰۱۶ به بعد هیچ فیلمی را کارگردانی نکرده است.

گفته می‌شود این فیلم که بسیاری آن را به عنوان «یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال» از یک کارگردان تحسین‌شده و برنده اسکار معرفی کرده‌اند، ظاهری کاملا جدید نسبت به آثار قبلی کاپولا پیدا کرده است؛ چراکه پس از انتشار این پوستر طبق آن چه که به تصویر کشیده شده است، به نظر می‌رسد که این فیلم تار و پود واقعیت، فضا و زمان را در هم می‌شکند.

«مگالوپولیس» در اوایل سال جاری در جشنواره فیلم کن با نقدهای متفاوتی به نمایش درآمد و در حال حاضر با کسب امتیاز ۵۳ از منتقدان در سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) قرار دارد.

در این فیلم علاوه بر درایور، فارست ویتاکر، ناتالی امانوئل، جان ویت، لارنس فیشبرن، آبری پلازا، شیا لباف، کلویی فاینمن، کاترین هانتر، داستین هافمن، تالیا شایر، جیسون شوارتزمن، گریس واندروال، جیمز رمار و جانکارلو اسپوزیتو نیز ایفای نقش می‌کنند.

«مگالوپولیس» قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر (جمعه ۶ مهرماه) در ایالات متحده، بریتانیا و کانادا نمایش داده شود.

ترجمه: پریسا مقیلان

پوستر مگالوپلیس

 

مجموعه آثار فرانسیس فورد کاپولا را در فیلم نت تماشا کنید

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها