پیرس برازنان و امیر المصری «غول» شدند

- 1 دقیقه مطالعه

پیرس برازنان و امیر المصری در فیلم «غول» به تهیه‌کنندگی سیلوستر استالونه همبازی می‌شوند.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، پیرس برازنان به همراه امیر المصری در درام ورزشی «غول» بازی خواهند کرد، این فیلم داستان واقعی زندگی نسیم حامد، بوکسور بریتانیایی-یمنی است که یک مربی ایرلندی تبار به نام اینگل، به او آموزش داده بود.

المصری در نقش نسیم حامد و برازنات نقش اینگل را بازی خواهند کرد و نویسندگی و کارگردانی این فیلم بعهده روآن آثال است. استدیو ای جی سی تهیه‌کننده مالی این پروژه خواهد بود. سیلوستر استالونه نیز در تیم تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم حضور دارد.

این پروژه در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است فیلمبرداری آن از اواخر ماه اپریل در لیدز انگلستان آغاز شود.

فیلم «غول» داستان زندگی محقر حامد در خیابان‌های پایین شهر شفیلد است و کشف او توسط اینگل که خود کارگر یک کارگاه فولاد بود و مربی بوکس شده بود. همکاری آنها به همراه سبک نامتعارف و شخصیت و تسلط حامد در رینگ، آنها را به قله نخبگان بوکس و سطح بالای مسابقه‌های جهانی در دهدد ۸۰ و ۹۰ بریتانیا رساند.

پیرس برازنان را برای بازی در فیلم‌هایی مانند «آخرین تفنگدار»، «چارلی سریع» و مهمتر از همه مجموعه فیلم‌های جیمز باند می‌شناسیم و المصری نیز بازیگر بریتانیایی-مصری است که برای بازی در سریال‌های «نگهبان شب» و «تاج » و همچنین دو قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» به شهرت رسید.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های پیرس برازنان را در فیلم نت ببینید.

برچسب‌ها: امیر المصری،برگزیده،پیرس برازنان،تیتر یک،سیلوستر استالونه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها