پیشنهاد جذاب برای آخر هفته : «کتاب سبز»

یک اثر دوست داشتنی

- 1 دقیقه مطالعه

در شماره امروز «پیشنهاد جذاب برای آخر هفته» فیلم سینمایی «کتاب سبز» را معرفی می کنیم و به چکیده نظر برخی از منتقدین سرشناس جهانی در مورد این فیلم می‌پردازیم.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، فیلم سینمایی «کتاب سبز» از جمله تازه ترین آثار ارائه شده در پلتفرم فیلم‌نت است که با دوبله اختصاصی فارسی عرضه شده است. فیلم «کتاب سبز» محصول سال ۲۰۱۸ است و جزو موفق ترین آثار سینمایی چند سال اخیر سینمای مستقل آمریکا محسوب می‌شود. به مناسبت عرضه این فیلم در پلتفرم فیلم‌‌نت نگاهی انداختیم به نظر برخی منتقدین سرشناس جهانی در مورد این فیلم سینمایی

 

نشریه آبزرور : درست همانند یک پارچه‌ی مرغوب، این اثر هم نرم و گرم است. فیلم «کتاب سبز» دو قطب بزرگ دارد که هر دو ستاره‌ی داستان، با طنز و قلب خود آن را در اختیار گرفتند و بیش از پیش در داستان اوج می‌گیرند.

 

نشریه اورجینال سین: شاید نتوان فیلم «کتاب سبز» را عمیق‌ترین اثر با مضمون نژاد پرستی به حساب آورد اما می‌توان آن را یک اثر خنده‌دار و دوست داشتنی با مضمون رابطه دوستانه دانست؛ رابطه‌ای که درون یک ماشین شکل گرفته است.

 

هالیوود ریپوتر: یک اثر متمایز و همچنین سرگرم کننده. ویگو مورتنسن و ماهرشالا علی به گونه‌ای عمل کردند که اولین فیلم سینمایی بلند و تک‌نفره‌ی پیتر فارلی تبدیل به یک اثر خوب و دوست داشتنی شود.

 

گاردین: می‌توان گفت کاملا واضح است که می‌شد از درون چنین داستانی، یک اثر درام منحصربه‌فردتر ساخت اما اگر بخواهیم تنها در رابطه با همین اثر صحبت کنیم، هنوز هم نکات خوبی وجود دارند که بتوان آن‌ها را تحسین کرد.

 

به علاقمندان سینمای مستقل آمریکا و ژانر درام تماشای این فیلم را توصیه می کنیم، برای دیدن فیلم «کتاب سبز» می توانید به اینجا مراجعه کنید.

برچسب‌ها: اسکار،تیتر یک،دوبله اختصاصی،فیلم‌نت،کتاب سبز
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها