همکاری پارسا پیروزفر و آیدا پناهنده «در انتهای شب»
گزارش
- 2 دقیقه مطالعه
سریال «در انتهای شب» با بازی پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین برنامه آینده فیلم‌نت است.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، مینی‌سریال «در انتهای شب» اولین ساخته آیدا پناهنده در قالب سریال و برای شبکه نمایش خانگی به زودی به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود. فیلم‌نت که در حال حاضر سریال پرمخاطب «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم را دارد با آغاز پخش «در انتهای شب» به مدت چند هفته دو سریال برای پخش خواهد داشت.

کارگردان تی تی با سریال در انتهای شب به شبکه خانگی می‌آید

آیدا پناهنده از معدود کارگردانان زن در سینمای ایران است. او پیش از این فیلم‌های «ناهید»، «اسرافیل»، «تی تی» و… را کارگردانی کرده است. البته آیدا پناهنده در کارنامه فیلمسازی خود ساخت فیلم‌های مستند و کوتاه حرفه‌ای را نیز دارد و از ویژگی‌های او این است که فیلمنامه‌نویس خوبی نیز هست و آثارش از لحاظ فیلمنامه قدرتمند هستند. پناهنده و ارسلان امیری تعداد قابل توجهی فیلمنامه نوشته‌اند و می‌توان آنها را از معدود زوج‌های فیلمنامه‌نویسی دانست که همکاری مستمر و موفقی با هم داشته‌اند.

این فیلمساز در سال ۱۳۹۴ برای فیلم سینمایی «ناهید» جایزه «آینده نویدبخش» جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵ در بخش نوعی نگاه را از آن خود کرد. وی همچنین توانست یکی از سه فیلمساز زن جوانی باشد که در سال ۲۰۱۶ جایزه Women In Motion را از جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ دریافت کند.

حضور پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین در سریال جدید در انتهای شب

پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین نقش‌های اصلی «در انتهای شب» را بازی می‌کنند. این زوج پیش از این روبه‌روی هم بازی مشترک نداشته‌اند.

پارسا پیروزفر پیش از این در فیلم «تی تی» با آیدا پناهنده کار کرده است.

در حال حاضر فیلم درام تاریخی «مست عشق» با بازی پارسا پیروزفر در سینماهای ایران و ترکیه روی پرده سینماهاست و گیشه بسیار پرفروشی را نیز تجربه می‌کند.

هدی زین‌العابدین از سال ۱۴۰۱ که در سینما با فیلم «عطرآلود» و در شبکه نمایش خانگی با «رهایم کن» حضور داشت، در اثری حضور نداشته است و «در انتهای شب» یک بازگشت جدی برای او محسوب می‌شود.

برخی از عوامل سریال

عوامل «در انتهای شب» عبارتند از کارگردان: آیدا پناهنده، تهیه‌کننده: محمد یمینی، نویسندگان: آیدا پناهنده-ارسلان امیری، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، تدوین: عماد خدابخش، موسیقی: رامین کوشا، مدیر طراحی صحنه: محسن شاه‌ابراهیمی، مدیر تولید: پیمان حمیدی، طراح جلوه‌های بصری: فرید ناظرفصیحی، سرپرست گروه کارگردانی: روزبه سجادی حسینی، صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده، طراح صحنه: مریم ناظم، طراح لباس: نازنین توسلی، طراح گریم: عباس عباسی، صداگذاری و میکس: مهرشاد ملکوتی، جانشین تولید: مهدی عباسی‌پور، دستیار اول کارگردان: حمید شوریده، برنامه‌ریز: ساناز قراملکی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: امید صالحی، مشاور گرافیک: محمدحسین هوشمندی، طراح لوگو: سمیرا امیری.

تعداد قسمت و زمان پخش سریال ایرانی در انتهای شب

اکران آنلاین سریال در انتهای شب در پلتفرم فیلم‌نت از سوم خرداد ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. این سریال دارای ۹ قسمت است.

برچسب‌ها: آیدا پناهنده،ارسلان امیری،پارسا پیروزفر،محمد یمینی،هدی زین العابدین
نظرات

۶ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام
    لطفا برای هرسریال و برنامه‌ای که فیلمنت پخش میکنه صفحه معرفی و اطلاعات اون محتوا رو درست کنید و عوامل و پوستر و تیزر رسمی‌اش رو بذارید تو اون صفحه.

    پاسخ
  • امیرعلی
    ۱۴۰۳/۰۲/۱۹

    سلام تمساح خونی توسط فیلمنت اکران آنلاین میشه ؟

    پاسخ
  • سلام وقت به خیر سوم خرداد خودش پخش میشه یا تیزرش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها