بهترین انیمیشن‌های اکشن و ماجراجویی
- 7 دقیقه مطالعه

شاید شما از دوستداران فیلم‌های اکشن باشید و از طرفی انیمیشن هم دوست داشته باشید که در این صورت چه انتخابی بهتر از فیلم‌های انیمیشن اکشن!

به گزارش فیلم‌نت نیوز، تماشای فیلم‌های انیمیشن یکی از سرگرم‌کننده‌ترین کارهایی است که علاقمندان به سینما می‌توانند انجام دهند و در این میان آثاری که اکشن باشند و ماجراجویی هم داشته باشند دیگر خیلی هیجان‌انگیزتر هستند. ما برای شما فهرستی از آثار با امتیاز بالا و در ژانر اکشن انتخاب کرده‌ایم که به تماشای آنها بنشینید.

انیمیشن رنگو (rango)

  • امتیاز (IMDb): ۷.۳ از ۱۰
  • کارگردان: گور وربینسکی
  • تاریخ انتشار: ۴ مارس ۲۰۱۱

خلاصه انیمیشن رنگو

انیمیشن رنگو داستان زندگی یک آفتاب پرست (بزمچه) خانگی است که دچار بحران هویت است. این فیلم که حال و هوایی وسترن و کمدی دارد با نقش بازی کردن آفتاب پرست در یک آکواریم آغاز می شود و با بیرون آمدن اتفاقی‌اش از آکواریوم، وی وارد دنیایی متفاوت می شود. او به طور اتفاقی از یک اتومبیل به درون صحرایی خشک و بی آب و علف پرت می شود. بعد از آن با راهنمایی یک آرمادیلو خردمند به یک شهر کوچک حیوانات می رسد که مردم آن در خشکی و بی آبی به سر می برند. بعد از آن اسم رنگو را برای خود انتخاب کرده و با داستان های خیالی که برای مردم شهر تعریف می کند و نیز کشته شدن اتفاقی یک شاهین به دست او، به کلانتر و منجی شهر تبدیل می شود. رنگو در قالب کلانتر شهر و در نتیجهٔ تحقیقات پی می برد که خشکسالی طبیعی نبوده و به صورت مصنوعی به مردم شهر تحمیل شده است و با کمک تعدادی از مردم…

انیمیشن رنگو

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۱ (hotel transylvania)

  • امتیاز (IMDb): 7 از ۱۰
  • کارگردان: گندی تارتاکوفسکی
  • تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

خلاصه انیمیشن هتل ترانسیلوانا

داستان انیمیشن هتل ترانسیلوانیا در باره یک خون آشام (دراکولا) به نام لولوخان است که به دلیل فوت همسرش یک هتل به نام ترانسیلوانیا می‌سازد که فقط مخصوص هیولاهاست. جاناتان یک آدمیزاد است که وارد این هتل می‌شود و نمی‌داند این هتل مخصوص هیولاهاست…

انیمیشن هتل ترانسیلوانا

انیمیشن قهرمان بزرگ شماره ۶ (big hero 6)

  • امتیاز (IMDb): ۷.۸ از ۱۰
  • کارگردان: استفان هولد و بن جوونو
  • تاریخ انتشار: ۲۰۱۸

خلاصه انیمیشن قهرمان بزرگ شماره ۶

هیرو که به عنوان نابغه در انیستیتو تکنولوژی فرانسوکویو شناخته می شود با درگیری های شغلی و علمی و مشکلات اجتماعی در محل تحقیقاتش رو به رو است اما خارج از آن او با قهرمانان بسیار پیشرفته ای در ارتباط است و آنها باید از شهر در مقابل موجودات شرور و شیطانی که از لحاظ علمی بسیار پیشرفته هستند محافظت کنند…

تماشای آنلاین انیمیشن قهرمان بزرگ شماره ۶ در فیلم نت

قهرمان بزرگ شماره 6

 

انیمیشن ماداگاسکار (madagascar)

  • امتیاز (IMDb): 6.9 از ۱۰
  • کارگردان: اریک دارنل و تام مک گرت
  • تاریخ انتشار: ۲۰۰۵

خلاصه انیمیشن ماداگاسکار

در پارک مرکزی نیویورک، گورخری به نام مارتی دهمین سال تولدش را جشن می‌گیرد اما او آرزوهای بزرگتری دارد. او می‌خواهد به دنیای آزاد برود اما با مشکلات زیادی مواجه می‌شود.

تماشای آنلاین انیمیشن ماداگاسکار در فیلم نت

انیمیشن ماداگاسکار

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (spider-man:into the spider verse)

  • امتیاز (IMDb): ۸.۴ از ۱۰
  • کارگردان: باب پرسیچتی، پیتر رمزی، رودنی روثمن
  • تاریخ انتشار: ۲۰۱۸

خلاصه انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی

مایلز مورالز، نوجوانی که از طرفداران مرد عنکبوتی است، مجبور است که طبق انتظارات والدینش، ریو مورالز و جفرسون دیویس در یک مدرسه نمونه دولتی اما شبانه‌روزی تحصیل کند. پدرش جفرسون یک افسر پلیس است و مردعنکبوتی را به عنوان یک تهدید می‌شناسد. مایلز پس از اینکه به یکی از همکلاسی‌هایش به نام «گواندا» علاقه‌مند می‌شود، عمویش، آرون دیویس به او نصیحت می‌کند که دنبال گواندا باشد؛ و از آنجایی که مایلز علاقه خاصی به دیوارنگاری دارد به او یک ایستکاه متروکه را نشان می‌دهد که می‌تواند در آنجا روی دیوار نقاشی کند، اما حین نقاشی، عنکبوتی رادیواکتیوی مایلز را نیش زده و پس از مدتی قدرت‌های عنکبوتی در او نمایان می‌شود و مایلز را حسابی به وحشت می‌اندازد.

تماشای آنلاین انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی در فیلم نت

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی

انیمیشن شگفت‌انگیزان (The Incredibles)

  • امتیاز (IMDb): ۸ از ۱۰
  • کارگردان: برد برد
  • تاریخ انتشار: ۲۰۰۴

خلاصه انیمیشن شگفت‌انگیزان

داستان انیمیشن شگفت انگیزان دربارهٔ خانواده ای پنج نفره است که هر یک ویژگی خاصی داشته و قادر به انجام کارهای خارق العاده اند.

انیمیشن شگفت‌انگیزان

انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۱ (kung fu panda 1)

  • امتیاز (IMDb): ۷.۶ از ۱۰
  • کارگردان: مارک آزبرن و جان استیونسن
  • تاریخ انتشار: ۲۰۰۸

خلاصه انیمیشن پاندای کونگ فو کار

خرسی پاندا به نام پو، درحالیکه دست و پا چلفتیست و اضافه وزن دارد به عنوان محافظ دره صلح انتخاب می‌شود. دشمنی پر قدرت در راه است و با رسیدن او، توانایی‌های پو مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

تماشای آنلاین انیمیشن پاندای کونگ فو کار در پلتفرم فیلم نت

انیمیشن پاندای کونگ فو کار

 

انیمیشن رایا و آخرین اژدها (Raya and the last dragon)

  • امتیاز (IMDb): ۷.۳ از ۱۰
  • کارگردان: پاول بریگز و دین ولینز
  • تاریخ انتشار: ۲۰۲۱

خلاصه انیمیشن رایا و آخرین اژدها

این فیلم دربارهٔ دختری به نام رایا است که در میان قبیله ای زیبا و شاد زندگی می‌کند، در سرزمینی که زمانی اژدهایان سحرآمیز در آن ساکن بوده‌اند که توسط دورون‌ها (نیروهایی اهریمنی) تبدیل به برهوتی سراسر تباهی شده بود اما رایا با آخرین اژدها به مکان‌های مختلفی سفر می‌کنند تا نوعی جواهر را تکمیل کنند تا اینکه به آخرین تکه می‌رسند که در دست رئیس یک قبیله است اما دختر رئیس ان قبیله ان اژدها یعنی آخرین اژدها را می‌کشد و دورون‌ها حمله می‌کنند و رئیس ان قبیله و چند نفر دیگر سنگ می‌شوند و رایا و دوستانش به همراه دختر رئیس ان قبیله مردم را خارج کردند ولی نیروی جواهر کم‌کم‌کم می‌شد و ان‌ها گیر افتادند رایا فهمید نیروی جواهر از اعتماد به هم به‌دست می‌آید و تمام تکه‌ها را با اعتماد به دختر رئیس ان قبیله داد ولی او و دوستانش سنگ شدند. او تمام تکه‌ها را به هم چسباند و خودش هم سنگ شد نیروی جواهری که در حال کم شدن بود ناگهان قوی شد و تمام دورون هارا نابود کرد و بارانی بارید و همهٔ سنگ شده‌ها دوباره اژدها یا انسان شدند.

تماشای آنلاین انیمیشن رایا و آخرین اژدها در فیلم نت

انیمیشن رایا و آخرین اژدها

انیمیشن چگونه اژدهایتان را تربیت کنید؟ (how to train your dragon)

  • امتیاز (IMDb): ۸.۱ از ۱۰
  • کارگردان: کریس سندرز
  • تاریخ انتشار: ۲۶ مارس ۲۰۱۰

خلاصه انیمیشن چگونه اژدهایتان را تربیت کنید؟

داستان انیمیشن چگونه اژدهایتان را تربیت کنید که بر اساس رمانی از کرسیدا کوول نوشته شده‌است و دربارهٔ یک وایکینگ جوان بنام «هیکاپ» است که در سرزمینش (برک) مدام مورد حمله اژدهایان قرار می‌گیرد و مردم این سرزمین (وایکینگ‌ها) شجاعانه به جنگ با اژدهایان می‌پردازند؛ ولی هیکاپ توانایی جنگیدن با آنان را ندارد و حتی اگر هم داشته باشد، (به خاطر جثه کوچکش) اجازه ندارد اینکار را بکند. در این بین، اژدهایی وجود دارد بنام «خشم شب» که از همه اژدهایان دیگر خطرناک‌تر و وحشتناک‌تر است که هیچ وایکینگی تا بحال موفق به کشتن او نشده‌است. هیکاپ که پدرش رئیس وایکینگ‌ها است، یک شب که اژدهایان حمله کرده‌بودند، مخفیانه به کمین اژدهایی می‌نشیند و به‌طور اتفاقی یک خشم شب را به‌دام می‌اندازد و این اژدها به جایی دوردست می‌افتد.

رئیس قبیله وایکینگ‌ها برای جلوگیری از حملات اژدهایان با کشتی به جستجوی لانه اژدهایان می‌رود و در غیاب او هیکاپ به اصرار پدرش، در تمرین‌های اژدها کشی شرکت می‌کند و در این بین با خشم شبی که بدام انداخته بود، دوست می‌شود و اسم او را «بی دندان» می‌گذارد و با شناخت تدریجی نقطه ضعف‌های بی دندان موفق به شکست دادن اژدهایانی می‌شود که در زمین تمرین وجود داشتند. او بعدها می‌فهمد که اژدهایان اصلاً خطرناک نیستند و فقط برای بدست آوردن غذا به آنها حمله می‌کنند. هیکاپ در یکی از امتحانات در زمین تمرین مورد تهاجم یکی از اژدهایان خطرناک قرار می‌گیرد و بی دندان متوجه می‌شود و به کمک هیکاپ می‌آید و در زمین تمرین وایکینگ‌ها بی‌دندان را برای پیدا کردن لانهٔ اژدها اسیر می‌کنند و به همراه بی دندان به لانه اژدهایان حمله می‌کنند. در آن زمان هیکاپ که می‌دانست در آنجا اژدهایی بزرگ زندگی می‌کند، بوسیله اژدهایان زمین تمرین به لانه آنها می‌رود و وایکینگ‌ها را می‌بیند که مورد تهاجم اژدهای بزرگ قرار گرفته‌اند و بی‌دندان را آزاد می‌کند و بهمراه بی‌دندان به جنگ اژدهای بزرگ می‌رود او را شکست می‌دهد و خود نیز پای چپ خود را از دست می‌دهد و وقتی بیدار می‌شود می‌بیند که وایکینگ‌ها با اژدهایان دوست شده‌اند و او توسط اهالی قبیله‌اش تحسین می‌شود. برک دوران جدیدی را آغاز می‌کند، دورانی که در آن اژدهایان و انسان‌ها دوست شده‌اند.

انیمیشن چگونه اژدهایتان را تربیت کنید

انیمیشن ابر ذهن (mega mind)

  • امتیاز (IMDb): 7.3 از ۱۰
  • کارگردان: تام مک‌گرث
  • تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

خلاصه انیمیشن ابر ذهن

داستان انیمیشن ابر ذهن در مورد دو قهرمان است که نیروهای خارق‌العاده‌ای دارند و از فضا به زمین آمده‌اند. ابرذهن (ویل فرل) دارای ذهن قوی می‌باشد و فرد بسیار باهوشی است که زمانی که به زمین فرستاده شد سر از زندان شهر متروسیتی درآورد و به یک خلاف‌کار تبدیل شد. قهرمان دیگر مترومن (برد پیت) است که دارای قدرت زیادی است و فرد محبوبی در شهر متروسیتی محسوب می‌شود. او مردم شهر را از دست خلافکاران نجات می‌دهد.و یک روز نبردی بین مترومن و ابرذهن رخ می دهد و پایان نبرد با پیروزی ابرذهن خاتمه می یابد و ابرذهن فکر می کند که مترومن مرده است بنابراین همراه دوست ماهیش مینیون (دیوید کراس)به خلافکاری می روند و شهر متروسیتی را تسخیر میکنند و ابرذهن بعد از مدتی دیگر بیکار می شود و فکر می کند که دیگر هیچی بدست نیاورده است به همین دلیل او یک قدرتی میسازد تا یک ابرقهرمان را به دنیا بیاورد همان قدرت به هال برخورد می کند و همین باعث می شود مشکلاتی به وجود بیاورد و همین دلیل هال با قدرت هایی ک دارد برای نجات مردم استفاده نمی‌کند و به عنوان خلاف کاری از آن استفاده می کند و ابرذهن در آخر متوجه می شود که مترومن زنده است و…

mega mind

 

برچسب‌ها: ابر ذهن،انیمیشن،برگزیده،تیتر یک،رایا و آخرین اژدها،هتل ترانسیلوانیا 1
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها