حامد آهنگی رگ خواب مخاطب را بلد است

- 2 دقیقه مطالعه

اگر از دوستداران برنامه شب آهنگی هستید، سری سوم آن که به طور اختصاصی از فیلم نت پخش می شود همچنان اثر قابل دفاعی است.

به گزارش فیلم نت نیوز، مخاطبان و طرفداران رئالیتی شوهای ایرانی غالبا تماشاگر سری اول و دوم «شب آهنگی» با اجرای حامد آهنگی بوده اند و این برنامه را می توان از موفق های این حوزه دانست.

اما موفقیت این تاک شو به چه عناصری برمی گردد؟ آنچه مسلم به نظر می رسد این است که حامد آهنگی به عنوان مجری برنامه به خوبی رگ خواب مخاطب را در دست دارد و با شوخی ها و انرژی ای که در برنامه جاری می کند لحظات خوبی را برای حاضران در استودیو و همچنین بینندگان برنامه ایجاد می کند.

اما یکی دیگر از نکات مثبت برنامه این است که فضای شاد و مفرحی ایجاد می کند و برای رسیدن به این شادی و تحرک خودش را چندان مقید به بایدها و نبایدهای کلیشه ای نمی کند. مجری برنامه نگران این نیست که حالا ممکن است چگونه او را قضاوت کنند و انتقال حس خوب به مخاطبانش از هر چیز دیگری برایش مهم ترست. حامد آهنگی کمدینی است که صحنه را خوب می شناسد و پا به پای تماشاگران و مهمانش می آید و در همه لحظات انرژی او به اندازه ای است که مشارکت دیگران را ایجاد می کند.

مخاطبان پر و پا قرص برنامه «شب آهنگی» غالبا شوخی های حامد آهنگی را دوست دارند و کمتر پیش آمده است که شوخی های او را مصداق توهین بدانند؛ امری که در برنامه طنز زیاد اتفاق می افتد و بعضا در فضای مجازی هم با تکه های وایرال شده و نقدها و نظرات تند و تیز مردم رو به رو می شویم.

فصل سوم «شب آهنگی» که به تازگی پخش اختصاصی آن از فیلم نت آغاز شده است در دو قسمتی که از آن پخش شده به همراه یک ویژه برنامه آن، نمره قبولی می گیرد و می شود گفت سری سوم در اندازه سری های قبلی ظاهر شده است. البته چیزی که برنامه هایی از این دست را تهدید می کند انتخاب مهمانان است که به سرعت به تکرار افراد و حرف ها و رفتارهای تکراری می رسد.

از پلتفرم فیلم نت باتوجه به ارتباطی که با سلبریتی ها دارد انتظار می رود که بتوانند متفاوت ترین مهمانان را برای حضور در «شب آهنگی» هماهنگ کنند و حضور افراد متفاوت می تواند نقطه قوت این برنامه در بستر ارتباطات فیلم نت باشد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که رئالیتی شوها دارند این است که باید لحظات خاصی در آنها رقم بخورد و با توجه به اینکه این روزها فضای مجازی امکان خوبی برای وایرال شدن محتواست، این لحظات و تکه های خاص می تواند به بهتر دیده شدن اثر کمک کند.

گرچه سری جدید «شب آهنگی» به تازگی شروع شده و هنوز فرصت برای اثبات خود دارد باید صبر کرد و دید در قسمت های بعدی چه اتفاقاتی رقم می خورد.

با سینما آنلاین دیگه از سینما جا نمیمونی!!?

مریم مبینی

گالری عکس شب آهنگی

برچسب‌ها: filmnet،برگزیده،تیتر یک،حامد آهنگی،شب آهنگی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها